کد خبر : 1997646 | 07 بهمن 1402 ساعت 11:56 | 17.6K بازدید | 53 دیدگاه

تیترهای ناامیدکننده روزنامه‌های عمان برای برانکو

روزنامه‌های عمانی از حذف زودهنگام تیم برانکو ابراز ناراحتی، دل‌شکستگی و ناامیدی کردند.

تیترهای ناامیدکننده روزنامه‌های عمان برای برانکو

به گزارش "ورزش سه"، غم و شوک پس از حذف زودهنگام روزنامه‌های عمانی را فرا گرفته است‌. روزنامه «عمان» خروج این تیم عمانی را «وداع دردناک» توصیف کرد. این روزنامه نوشت: تیم ملی کشورمان پس از ناامید کردن هوادارانش با تساوی یک بر یک مقابل قرقیزستان در دیدار سوم در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا خداحافظی کرد.

این روزنامه با انتقاد فنی از تیم برانکو ادامه می‌دهد: تیم برانکو ایوانکوویچ به‌خصوص در بعد هجومی شاهد عملکرد تصادفی بازیکنان و اشتباهات نابخشودنی بود که بارزترین آنها خطای خالد البریکی مدافع تیم عمان بود که موفق به دفع توپ نشد و خروج اشتباه ابراهیم دروازه‌بان این تیم هم باعث شد دروازه تیم عمان باز شود.

1983493

روزنامه الرویه با تیتر "تیم ما پس از تساوی مقابل قرقیزستان خداحافظی کرد" به این اتفاق واکنش نشان داده است. همچنین روزنامه الوطن درباره حذف زودهنگام‌ عمان نوشت: "با تساوی با قرقیزستان تیم ما از جام ملت‌های آسیا خداحافظی کرد."
 

1983491

این روزنامه در گزارشی دیگر خطاب به سرمربی تیم ملی عمان با عنوان "عدم تمدید برای برانکو" نوشته شده است: فدراسیون فوتبال عمان به برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات اعلام کرد که پس از پایان کارش در جام ملت‌ها حاضر به تمدید با او نیست.

1983492

دیدگاه‌ها