کد خبر : 1997651 | 07 بهمن 1402 ساعت 12:12 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

صعود گلشادنژاد به فینال

حذف عسگری و پورشیب از کاراته وان فرانسه

در پایان روز نخست لیگ برتر کاراته وان فرانسه، آتوسا گلشادنژاد راهی فینال شد، مسکینی و افسانه به دیدار رده‌بندی راه یافتند و بهمن عسگری و ذبیح‌الله پورشیب نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

حذف عسگری و پورشیب از کاراته وان فرانسه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در پایان روز نخست لیگ جهانی کاراته وان که با حضور برترین‌های رنکینگ جهان به میزبانی پاریس، فرانسه برگزار شد، آتوسا گلشادنژاد در وزن ۶۱- کیلوگرم به فینال راه یافت و علی مسکینی در وزن ۶۰- کیلوگرم و مهسا افسانه در کاتای انفرادی برای تصاحب نشان برنز راهی دیدار رده‌بندی شدند.

آتوسا گلشادنژاد نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم با برتری ۳ بر ۱ مقابل  کنستانتینا کریسوپلو دارنده طلای امیدها و برنز بزرگسالان اروپا از یونان و همچنین پیروزی ۴ بر ۰  مقابل ساره العامری دارنده طلا و نقره آسیا از امارات و برتری ۳ بر ۰ مقابل ویکتوریا واشچشین دارنده نقره و برنز لیگ های سری آ ترکیه و یونان ۲۰۲۳ از اوکراین راهی مرحله حذفی شد.

دارنده طلای ۲۰۲۳ آسیا در مرحله حذفی با پیروزی ۲ بر صفر مقابل وفا محجوب نفر ۴ رنکینگ جهان از تونس راهی نیمه نهایی شد و در نیمه نهایی نیز با برتری ۳ بر صفر مقابل نماینده اوکراین راهی فینال شد.

گلشاد نژاد روز یکشنبه برای کسب مدال طلا به مصاف آنیتا سروجینا نفر دوم رنکینگ جهان خواهد رفت.

علی مسکینی نماینده کاراته ایران در وزن ۶۰- کیلوگرم ابتدا در جدول دوره‌ای مقابل آنجلو کرسنزو نفر دوم رنکینگ جهان که ۱ طلا، ۱ نقره و یک برنز جهان را در کارنامه خود دارد با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید، سپس نماینده هنگ‌کنگ را ۷ بر صفر از پیش رو برداشت. وی در ادامه با تساوی مقابل نماینده اسلواکی راهی مرحله حذفی شود.

مسکینی در مرحله حذفی ۱۱ بر ۷ نتیجه را به هیرومو هاشیموتو از ژاپن واگذار کرد اما با راهیابی نماینده ژاپن به فینال، مسکینی نیز راهی رده‌بندی شد.

مسکینی یکشنبه برای کسب مدال برنز عبدالله شعبان دارنده ۲ طلا و ۲ برنز آسیا از کویت را پیش رو دارد.

در کاتای انفرادی بانوان هم مهسا افسانه با برتری مقابل نمایندگان آلمان، اسلواکی و بلژیک راهی مرحله حذفی شد.

افسانه در مرحله حذفی با امتیاز ۴۰.۹۰ نتیجه را به ماهو اونو از ژاپن با امتیاز ۴۲.۵۰ واگذار کرد اما با راهیابی نماینده ژاپن به فینال، افسانه نیز راهی دیدار رده‌بندی شد.

وی یکشنبه برای کسب مدال برنز، موشانگ گریس نفر نخست رنکینگ جهان از هنگ‌کنگ را پیش رو خواهد داشت.

در دیگر رقابت‌های برگزار شده در روز نخست بهمن عسگری در وزن ۷۵- کیلوگرم در مرحله دوره‌ای با برد ۱ بر صفر مقابل توماس اسکات از آمریکا و تساوی صفر بر صفر مقابل حسن مساروه از اردن و باخت یک بر یک مقابل نماینده کشور میزبان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۴- کیلوگرم نیز ذبیح‌الله پورشیب با کسب یک پیروزی و ۲ شکست از دور رقابت‌ها کنار رفت. پورشیب در این مسابقات نماینده اکوادور را برد اما برابر نمایندگان اوکراین و بلژیک تن به شکست داد و حذف شد.

دیدگاه‌ها