کد خبر : 1997661 | 07 بهمن 1402 ساعت 12:50 | 13.6K بازدید | 4 دیدگاه

سانگ: اونانا و اوندوا خودشان تصمیم می‌گیرند

زد و خورد خانوادگی اوناناها تکذیب شد!

ریگوبرت سانگ سرمربی تیم ملی کامرون معتقد است که اونانا و اوندوا خودشان برای دروازه‌بانی تیم ملی کامرون تصمیم می‌گیرند.

زد و خورد خانوادگی اوناناها تکذیب شد!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که جام ملت‌های آفریقا از امشب دوباره در مرحله حذفی از سر گرفته می‌شود، قرار است کامرون و نیجریه در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این تورنمنت به مصاف یکدیگر بروند. ریگوبرت سانگ سرمربی کامرون فاش کرد که هیچ اختلافی بین او و دو دروازه‌بان تیمش وجود ندارد.

سانگ در جریان پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل گامبیا، فابریس اوندوا شماره یک تیم ملی کامرون و پسرعموی آندره اونانا را به گلر منچستریونایتدی تیمش ترجیح داد و این موضوع باعث شد تا رسانه‌های نزدیک به فوتبال آفریقا خبر از درگیری و مجادله این دو چهره دهند.

سرمربی تیم ملی کامرون اما پیش از بازی مقابل نیجریه این اتفاق را کاملا تکذیب کرد و دلیلش را حمایت این دو چهره عنوان کردند و گفته که آنها خودشان برای حضور در دروازه کامرون توافق می‌کنند. در جریان سه بازی مرحله گروهی، اونانا یک بازی و اوندوا دو بازی در چارچوب دروازه کامرون ایستاد. 

اونانا و اوندوا هر دو تا سال 2010 در آکادمی ساموئل اتوئو فعالیت می‌کردند و پس از آن به مدت 5 سال این دو پسرعمو در آکادمی بارسلونا مشغول بازی بودند. اونانا اگر چه پس از آن راهی جوانان آژاکس شد اما اوندا در این تیم ماند و به سویا قرض داده شد اما نتوانست کیفیت خود را ثابت کند و اغلب در تیم‌های خارج از پنج لیگ معتبر اروپایی بازی می‌کند. ریگوبرت سانگ با قبول اوندوا به عنوان دروازه‌بان نخست تیمش به گونه‌ای دروازه‌بان حاضر در لیگ سوم فوتبال فرانسه را به گلر منچستریونایتد ترجیح داده است.

دیدگاه‌ها