کد خبر : 1997683 | 07 بهمن 1402 ساعت 13:35 | 21K بازدید | 2 دیدگاه

نقشه میلان: پس گرفتن ستاره بلژیکی برای فروش!

باشگاه میلان قصد دارد دیووک اوریگی، ستاره بلژیکی، را از ناتینگام فارست فرا بخواند و او را به لس آنجلس اف سی بفروشد.

نقشه میلان: پس گرفتن ستاره بلژیکی برای فروش!

به گزارش "ورزش سه"، اوریگی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2022 به‌عنوان بازیکن آزاد از لیورپول جدا شد تا به باشگاه میلان ملحق شود و پیراهن این تیم را به تن کند. 

او نتوانست درخششی که پیش از این در لیورپول داشت را در این تیم هم تکرار کند و به همین دلیل مدیران میلان تصمیم گرفتند که او را در تابستان امسال به‌صورت قرضی در اختیار ناتینگام فارست قرار دهند و بند خرید اختیاری با مبلغ پنج میلیون یورو هم در قراردادش گنجانده شد. 

با این حال، این ستاره بلژیکی نتوانست در این تیم هم شرایط خوبی را تجربه کند و تنها در 9 بازی در لیگ برتر به میدان رفت که از این میان دو بازی در ترکیب اصلی بود و هنوز هیچ گلی با پیراهن ناتینگام به ثمر نرسانده و هیچ پاس گلی هم ارسال نکرده است. 

1919072

حال اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده که مدیران میلان پیشنهادی از سوی باشگاه آمریکایی لس آنجلس اف سی دریافت کرده‌اند و قصد دارند اوریگی را از ناتینگام فرا بخوانند تا بتوانند او را هرچه زودتر به این باشگاه بفروشند.

گفته می‌شود که قرارداد او با این باشگاه در ابتدا قرضی خواهد بود اما بند خرید اجباری با همان مبلغ پنج میلیون یورو در قراردادش وجود دارد که سودی هرچند ناچیز را برای میلان به همراه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها