کد خبر : 1997686 | 07 بهمن 1402 ساعت 13:50 | 23.1K بازدید | 59 دیدگاه

نتیجه کره جنوبی-مالزی دست‌کاری شده است

خشم اسطوره الجزایر: آلمانی‌ها به تقلب عادت دارند

رباح ماجر اسطوره فوتبال الجزایر به تساوی ۳-۳ کره جنوبی و مالزی مشکوک است.

خشم اسطوره الجزایر: آلمانی‌ها به تقلب عادت دارند

به گزارش "ورزش سه"، تساوی ۳-۳ کره جنوبی و مالزی در دور پایانی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، یک نتیجه بسیار عجیب برای فوتبال آسیا بود و از آنجا که در صورت پیروزی کره جنوبی، این تیم صدرنشین می‌شد و با ژاپن رودررو می‌شد، به نظر می‌رسد این تیم با تساوی مقابل مالزی از ابتدا قصد داشته تا دوم شود و به گفته برخی از رسانه‌ها از جدال با ژاپن فرار کنند.

رباح ماجر اسطوره فوتبال الجزایر که به فوتبال آسیا شناخت کاملی دارد، نسبت به این اتفاق و لبخند ملیح کلینزمن بعد از دریافت گل سوم واکنش تندی نشان داد و گفت: اتفاقی که افتاده اتفاق عجیبی است. مالزی در بازی نخست مقابل اردن ۴ گل دریافت کرد و در بازی بعدی هم مقابل بحرین عملکرد بسیار ضعیفی داشت اما آنها در مقابل کره‌جنوبی سه شوت به دروازه کره داشتند و هر سه شوت داخل چهارچوب جا داشت. من فکر می‌کنم نتیجه دست‌کاری شده و زمانی که کلینزمن به‌عنوان یک سرمربی آلمانی حضور داشته باشد، هیچ تعجبی ندارم. آلمانی‌ها به تقلب عادت کرده‌اند.

لازم به ذکر است این موضوع تاکنون موجب اعتراض کارشناسان بسیار زیادی شده و حالا رباح ماجر نیز به این اتفاق واکنش نشان داد؛ به هر ترتیب تیم ملی کره‌جنوبی روز سه‌شنبه دهم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به مصاف تیم ملی عربستان می‌رود.

دیدگاه‌ها