کد خبر : 1997715 | 07 بهمن 1402 ساعت 15:23 | 64.8K بازدید | 15 دیدگاه

او اعتماد به نفسم را گرفت

پس از یک جلسه تمرین با مورینیو گفتم فسخ می‌کنم!

الکسیس سانچز هنوز هم انتقالش به منچستریونایتد را فراموش نکرده است و از کار زیر نظر مورینیو به‌عنوان کابوس یاد کرد.

پس از یک جلسه تمرین با مورینیو گفتم فسخ می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس سانچز یکی از نقل و انتقال‌های بزرگ سال 2018 فوتبال اروپا را رقم زد. در بازار زمستانی بود که این بازیکن شیلیایی از آرسنال به منچستریونایتد رفت. یونایتد برای به دست آوردن سانچز 50 میلیون یورو هزینه کرد و علاوه‌بر این مخیتاریان را نیز به آرسنال واگذار کرد. الکسیس در یونایتد 14 میلیون یورو خالص دستمزد می گرفت.

او تبدیل به ستاره جدید تیم ژوزه مورینیو شد اما اوضاع آن‌طور که انتظار می‌رفت پیش نرفت. شش سال بعد، او در مصاحبه‌ای با بی بی سی گفت که پس از اولین جلسه تمرینی در منچستر چه احساسی داشت.

1690141

سانچز گفت: «من همه چیز را همانطور که هست می‌گویم و به نظرم مورینیو از هر نظر یکی از بهترین مربیان جهان است اما درون تیم احساساتی عجیبی را تجربه کردم و جوی غیرعادی وجود داشت.»

ستاره شیلیایی ادامه داد: «یک بازی در ترکیب بودم و بلافاصله بازی بعد بیرون می‌نشستم. گاهی اوقات بازی نمی‌کردم، بعد ناگهان دوباره بازی می‌کردم و این روند تکرار می‌شد. اینطوری به‌عنوان بازیکن اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهید. هر بازیکنی در چنین شرایطی اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهد. درک می‌کنید؟ این یک فضای ناسالم ایجاد می‌کرد. 

1690142

گاهی اوقات خوب بازی می‌کردم، گل می‌زدم و مورینیو من را از زمین خارج می‌کرد. من عاشق فوتبال و این ورزش هستم. من از پنج سالگی فوتبال بازی کرده‌ام و اگر توپ را از من بگیرند، مثل این است که شادی‌ام را از دست داده‌ام. پس از اولین جلسه تمرینی در یونایتد، به خانه رفتم و به خانواده و ایجنتم گفتم، آیا می‌توانم قراردادم را فسخ کنم و به آرسنال برگردم؟»

خداحافظی الکسیس از شیاطین سرخ ماه‌ها بعد اتفاق افتاد. او در سال 2019 به‌صورت قرضی به اینترمیلان رفت. دوران حضور او در باشگاه منچستریونایتد با 5 گل در 45 بازی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها