کد خبر : 1997720 | 07 بهمن 1402 ساعت 15:35 | 33.1K بازدید | 28 دیدگاه

هر سه‌تایشان را می‌زنم!

حرف‌های منصوریان درباره فرهاد، نکو و رحمتی

علیرضا منصوریان پاسخ جالب توجهی به چالش جذاب طراحی شده توسط پژمان بازغی داشت.

حرف‌های منصوریان درباره فرهاد، نکو و رحمتی

به گزارش “ورزش سه”، برگزاری جام ملت‌های آسیا این فرصت را فراهم آورد تا علیرضا منصوریان بعد از نزدیک به ۲ سال دوری از صدا و سیما، بار دیگر به دعوت دوستانش برای حضور در برنامه‌های مختلف پاسخ مثبت بدهد و یکی از مهمانان ویژه برنامه جام آرزوها و پژمان بازغی لقب بگیرد.

در برنامه‌ای که شب گذشته بر روی آنتن رفت، منصوریان در ابتدا از دوران کودکی و نوجوانی خود سخن گفت و اینکه چگونه فوتبالیست شده است را برای مردم شرح داد. در ادامه اما بازغی یک چالش قابل توجه برای او طرح کرد که منصوریان جوابی آمیخته با شوخ طبعی به او داد.

ماجرا از این قرار بود که عکسی از فرهاد مجیدی، جواد نکونام و مهدی رحمتی برای علی منصور به نمایش درآمد و پژمان بازغی به مهمان خود گفت: «ما برای شما یک چالش داریم، فرض کنید با این سه نفر در آسانسور گیر کرده‌اید. چه چیزی به آن‌ها می‌گویید؟»

منصوریان بعد از اینکه خنده‌ای داشت؛ جواب داد: «چهار نفریم دیگه! گیر کردیم تو آسانسور»

در ادامه بازغی گفت: «چه بحثی داری؟ گله خودت را به این سه نفر نمیگی؟ حرف‌هایی که داری را نمی‌زنی؟ روی خودت را آن طرف می‌کنی؟ در آینه نگاه می‌کنی؟ چیکار می‌کنی؟ اصلا حرفی می‌زنی؟ ۴،۵ ساعت هم گیر کردی در آسانسور»

منصوریان پاسخ داد: «من با هر سه نفر حرف می‌زنم. مهدی (رحمتی) را بعد از ۶،۷ سال، جدا از مسابقاتی که رو به روی من به‌عنوان سرمربی ایستاد، وقتی به رستورانی در سعادت‌آباد رفتم و مهمان دوستم بودم، دیدم جلوی در ایستاده و او را دیدم. جواد (نکونام) را هم بعد از بازی فولاد و صنعت نفت دیگر ندیدم. فرهادم که به امارات رفته است.»

بازغی با قطع کردن حرف منصوریان گفت: «این صحبتی که کردی درباره جا و‌ مکان آن‌ها بود. آقای منصوریان در نروید، سوال ما این است، شما در آسانسور چهار نفری گیر کرده‌اید. می‌خواهم بدانم چه چیزی می‌گویید؟»

علی منصور اینگونه جواب داد: «از بالایی (فرهاد مجیدی) اصلا گله ندارم. از فرهاد هیچ گله‌ای ندارم. فقط یک‌بار چند وقت پیش بابت رفتارش گله کردم و اتفاقی افتاد و به فرزاد گفتم اما او به فرهاد انتقال نداد.»

بازغی گفت: «حالا از برنامه ما انتقال دهید»

منصوریان گفت: «نه ، همه می‌دانند و در کنفرانس گفتم و تمام شد و گله‌ای وجود ندارد. جواد هم بعد از بازی فولاد و صنعت نفت ندیدمش.»

بازغی این سوال را مطرح کرد: «گله شما از جواد چیست؟»

منصوریان جواب داد: «از جواد گله‌ خاصی ندارم و فقط نصیحتی که می‌توانم بکنم این است که به بزرگترهای خود احترام بگذارد. حالا آن بزرگتر می‌خواهد دوست باشد یا مربی. مهدی هم یک دورانی با هم داشتیم که خوب نبود. شروع خوبی داشت ولی بد تمام شد.»

او در پایان گفت: «برای هر سه نفر آرزوی موفقیت دارم اما آقا پژمان پا می‌گذارم روی هر سه نفر و وقتی در آسانسور باز شد می‌زنم بیرون. دروغ نمی‌گویم، اگر فکر می‌کنی مشتی‌گری می‌کنم و می‌گویم فرهاد جان، جواد جان و مهدی جان شما اول بفرمایید، نه اینطور نیست. زور من هم زیاد است سه نفر ر‌و می‌زنم و از آسانسور در می‌ر‌وم (با خنده). اما چه چالش جالبی بود.»

دیدگاه‌ها