کد خبر : 1997723 | 07 بهمن 1402 ساعت 15:48 | 59.1K بازدید | 28 دیدگاه

اتا به جای بلیتسا؟

در انتظار تاریخ‌سازی اولین مربی زن بوندسلیگا

بعد از محرومیت نناد بلیتسا، حالا مشخص نیست فردا چه کسی جای او روی نیمکت یونیون برلین خواهد نشست.

در انتظار تاریخ‌سازی اولین مربی زن بوندسلیگا

به گزارش "ورزش سه"، در جریان پیروزی ۱-۰ بایرن مونیخ مقابل یونیون برلین، لروی سانه با سرمربی حریف وارد درگیری‌ای شد که حواشی زیادی به دنبال داشت.

ماجرا از این قرار بود که پرتاب اوت به سود بایرن بود اما نناد بلیتسا توپ را در اختیار داشت. سانه به سمت او رفت و دستش را جلو به برد که توپ را بگیرد اما سرمربی حریف توپ را انداخت و سپس در ادامه به ستاره بایرن حمله کرد و با دستش به‌صورت او ضربه زد. در ادامه درگیری بالا گرفت و سانه نیز در دفاع از خود بیه‌لیکا را هل داد. پس از درگیری، بلیتسا با کارت قرمز داور مواجه شد و به جایگاه رفت.

1983098

پنجشنبه شب فدراسیون فوتبال آلمان در بیانیه‌ای حکم بلیتسا را اعلام کرد. او در سه بازی آینده یونیون برلین نمی‌تواند بر روی نیمکت تیم بنشیند و علاوه‌بر این محرومیت سه جلسه‌ای، ۲۵۰۰۰ یورو هم جریمه مالی شده است.

هنوز مشخص نیست که در بازی فردا چه کسی به جای بیه‌لیکا روی نیمکت یونیون برابر دارمشتات خواهد نشست.

صبح امروز یونیون اعلام کرد که ماری لوئیز اتا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت خواهد کرد. نشستی که قرار بود دیروز برگزار شود ولی به امروز ساعت 15.30 موکول شد. 

1954759

اگرچه بلیتسا به‌طور منظم تمرین را هدایت می‌کند، اما از نیم ساعت قبل از شروع بازی تا نیم ساعت پس از پایان بازی، اجازه ورود به رختکن را ندارد. او همچنین مجاز به تماس با تیم از طریق تلفن هم نیست. علاوه‌بر اتا، دو دستیار دیگر به نام‌های دانیل یومیچ و نینو بوله نیز حضور دارند و باید دید فردا چه کسی جانشین مربی اصلی می‌شود.

طبق ادعای اشپیگل، محتمل‌ترین گزینه این است که یومیچ روز یکشنبه به‌عنوان سرمربی در کنار زمین باشد.

دیدگاه‌ها