کد خبر : 1997739 | 07 بهمن 1402 ساعت 16:45 | 20.2K بازدید | 10 دیدگاه

خستگی او قابل درک است

انریکه: کلوپ در تیمی دیگر، چالش جدید می‌خواهد

لوئیس انریکه در نشست خبری امروز خود در مورد جدایی یورگن کلوپ از لیورپول حرف زد.

انریکه: کلوپ در تیمی دیگر، چالش جدید می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی فردا در لیگ فرانسه میزبان برست است و لوئیس انریکه به همین منظور در نشستی خبری شرکت کرد. مربی اسپانیایی تیم صدرنشین لیگ در ابتدا با سوالی در مورد جدایی یورگن کلوپ از لیورپول در پایان فصل روبه‌رو شد.

1983605

انریکه در مورد کلوپ گفت: «او فردی سرزنده با رفتاری بسیار دوستانه است که نتایج استثنایی در لیورپول به دست آورده است. کلوپ گفت انرژی‌اش تمام شده و برایم قابل درک است. ما مربیان بیش از حد در معرض رسانه‌ها هستیم. اولین نفری هستیم که بعد از ناکامی‌ها به ما اشاره می‌شود و این طاقت فرسا است. گاهی مربیان نیاز به استراحت دارند. شاید بخواهد در باشگاهی دیگر با چالش جدیدی روبه‌رو شود.»

لوئیس انریکه بار دیگر کلوپ را به‌خاطر سبک بازی‌ای که به مدت 9 سال در لیورپول داشته، تحسین کرد: «مربیان بر اساس نتایج قضاوت می‌شوند. او در مقطعی منچسترسیتی تسلط داشت و موفق شد تیمش را قهرمان لیگ انگلیس کند. تیم‌های او فشار زیادی را به حریف وارد می‌کنند و سرعت بسیار بالایی دارند. من سبک کلوپ را دوست دارم.»

1983607

سرمربی پاری سن ژرمن همچنین در مورد احتمال تقویت خط دفاعی در بازار زمستانی صحبت کرد. به‌خصوص که تا چند ماه دیگر نمی‌تواند روی اشکرینیار حساب باز کند: «آیا من خریدهای جدید در دفاع می‌خواهم؟ راستش را بخواهید، فکر می‌کنم باید در تابستان این کار انجام شود. در تابستان شرایط بهتری برای تقویت تیم وجود دارد. همیشه باید پذیرای تغییرات باشید ولی من از تیمم راضی هستم.»

انریکه در مورد مثلث امباپه، دمبله و بارکولا در خط حمله گفت: «این بهترین مثلث هجومی از ابتدای فصل است؟ نمی‌دانم. شاید بله، یا شاید هم نه. امیدوارم با یک مثلث قوی‌تر ملاقات نکنیم. اگر می‌خواهیم تمام عناوین را کسب کنیم، باید همه مهاجمان‌مان را داشته باشیم. این برای من کلید اصلی است.»

دیدگاه‌ها