کد خبر : 1997750 | 08 بهمن 1402 ساعت 02:37 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین منصوریان و احتمال جانشینی!

رادو شاید در مقدماتی جام جهانی و شاید هم نه

تیم ملی لبنان با کسب تنها یک امتیاز از جام ملت‌ها حذف شد.

رادو شاید در مقدماتی جام جهانی و شاید هم نه

به گزارش ورزش سه تیم ملی لبنان با هدایت میودراگ رادولوویچ مونته نگرویی که سابقه کار در ایران و هدایت ذوب آهن را دارد از صعود به مرحله حذفی باز ماند تا لبنان همچنان در حسرت صعود به مراحل حذفی جام ملت‌ها باقی بماند.

این تیم در حالی در گروه یک رقابت‌ها با تیم‌های قطر، تاجیکستان و چین هم‌گروه بود که با وجود پیروزی در بازی آخر مقابل تاجیکستان می‌توانست راهی دور بعد شود.

اتفاقی که دقیقه هشتاد در حال رخ دادن بود اما در ده دقیقه پایانی آنها دوبار دروازه‌شان باز شد تا با همان یک امتیاز به کار خود پایان دهند. هرچند که آن‌ها با توجه به شرایط بازی اگر ده نفره نشده بودند می‌توانستند به پیروزی برسند اما اخراج مدافع‌شان در نیمه دوم کار را خراب کرد.

میودراگ رادولوویچ که سابقه هدایت ذوب آهن در ۴ بازی در فصل نوزدهم را داشت، به احتمال فراوان با توجه به نتایج ضعیفش در جام ملت‌ها از تیم ملی لبنان اخراج خواهد شد.

رادولوویچ در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم جانشین علیرضا منصوریان شد و اتفاقا در ۴ دیداری که سرمربی ذوبی‌ها بود موفق به کسب دو پیروزی هم شد اما بعد از شیوع بیماری کرونا ایران را برای همیشه ترک و قراردادش را یک طرفه فسخ کرد تا لوکا بوناچیچ معروف جانشینش شود.

دیدگاه‌ها