کد خبر : 1997769 | 07 بهمن 1402 ساعت 19:11 | 22.1K بازدید | 21 دیدگاه

قول بازیکنان لیورپول‌ به کلوپ: باشکوه خداحافظی می‌کنی!

بازیکنان لیورپول پس از باخبر شدن از جدایی یورگن کلوپ، به این مربی قول داده‌اند که تمام تلاش خود را برای بیشترین موفقیت‌های ممکن در این فصل انجام می‌دهند.

قول بازیکنان لیورپول‌ به کلوپ: باشکوه خداحافظی می‌کنی!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان لیورپول از اعلام خروج یورگن کلوپ ناراحت شده‌اند و به این مربی قول دادند که تمام تلاش خود را برای موفقیت او انجام می‌دهند.

پیش از اینکه سرمربی آلمانی در پیامی ویدیویی از طرفداران لیورپول خداحافظی کرده و اعلام کند در پایان فصل باشگاه را ترک می‌کند، او ابتدا با بازیکنان و اعضای تیمش صحبت کرد.

به گزارش اتلتیک، کلوپ ابتدا جلسه‌ای را در مرکز تمرین AXA برگزار کرد و پس از آن حوالی ساعت 10:30 صبح جمعه جلسه‌ای را با حضور بازیکنان برگزار کرد. او در این جلسه برنامه خود برای آینده‌اش را فاش کرد.

1983667

بازیکنان و اعضای کادرفنی با خبر غیرمنتظره جدایی کلوپ غافلگیر شدند و بر اساس گزارش اتلتیک فقط تعداد کمی از بازیکنان تیم از تصمیم سرمربی مطلع بودند. یکی از بازیکنانی که از جدایی کلوپ باخبر بود، ویرژیل فن دایک است.

تمامی بازیکنان در این جلسه به کلوپ قول دادند که تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می‌دهند تا مربی آلمانی با بیشترین جام‌های ممکن باشگاه را ترک کند. برخی از آنها ظاهراً با اشاره به مستند مایکل جردن، این فصل را "آخرین رقص" کلوپ نامیده‌اند.

لیورپول این فصل عملکرد خوبی داشته و در 4 جام مدعی کسب عنوان است. پیروزی مقابل فولام به آن‌ها کمک کرد تا به فینال جام اتحادیه صعود کنند و در این مرحله حریف چلسی شوند. در لیگ برتر، آن‌ها با 48 امتیاز از 21 بازی صدرنشین لیگ هستند و در دور یک چهارم نهایی جام حذفی حضور دارند. در اروپا هم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده‌اند.

دیدگاه‌ها