کد خبر : 1997777 | 07 بهمن 1402 ساعت 19:45 | 53.6K بازدید | 53 دیدگاه

اولین تصویر اوسمار سرمربی و اولین سوال

یک سوال بزرگ درباره اوسمار باعث شده تا هواداران پرسپولیس درباره او مردد باشند.

اولین تصویر اوسمار سرمربی و اولین سوال

به گزارش ورزش سه، اوسمار لوس ویرا که از روز نخست تمرینات زمستانی همراه تیم پرسپولیس بوده امروز بعد از ظهر در دبی تیم خود را به عنوان سرمربی تمرین داد.

در همین تصویر مشخص بود که اوسمار در پوزیشن سرمربی کار را بسیار جدی گرفته و با صدای بلند با شاگردانش صحبت می‌کند و نکات تمرینی را به آنها گوشزد می‌کند.

طی روزهای گذشته و درست از روزی که بحث سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس مطرح شد این نکته در مورد او پررنگ شده که این مربی کاراکتر یک مربی قاطع و کاریزماتیک که ستاره‌های پرسپولیس از او حساب ببرند را ندارد اما حالا او باید عکس این فرضیه را ثابت کند.

در عین حال نکته مهم درباره این مربی آنجاست که همه اهالی فوتبال و حتی آنهایی که اخبار و اتفاقات پرسپولیس را دنبال می‌کنند طی یک سال و نیم گذشته اوسمار لوس را که در جایگاه یک دستیار که بیشتر تمرین دهنده بود و در امور فنی وارد می‌شد دیده‌اند اما حالا باید  دید او در جایگاه سرمربی چگونه با بازیکنان برخورد خواهد کرد و چطور از پس کنترل فضای رختکن برمی‌آید.

اوسمار در باشگاه‌های بزرگی مثل کورینتیانس و فلامینگو کار کرده و حالا بعد از یک فصل و نیم حضور در پرسپولیس آشنایی نسبی با خصوصیات بازیکنان ایرانی پیدا کرده است و چنانچه بتواند یکی از گام‌های موفقیت در پرسپولیس که کنترل رختکن خواهد بود را درست بردارد شاید در این مسیر پرتلاطم موفق شود.

دیدگاه‌ها