کد خبر : 1997780 | 07 بهمن 1402 ساعت 20:11 | 9.7K بازدید | 18 دیدگاه

3 امتیاز با مصدومیت تلخ کومان

آگزبورگ 2-3 بایرن‌مونیخ: نویر نبود نمی‌بردند!

بایرن مونیخ در بازی هفته نوزدهم بوندس‌لیگا در خانه آگزبورگ با نتیجه 3-2 برنده شد.

 آگزبورگ 2-3 بایرن‌مونیخ: نویر نبود نمی‌بردند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی هفته نوزدهم بوندس‌لیگا به مصاف آگزبورگ رفت و در خانه حریف با گل‌های الکساندر پاولویچ، آلفونسو دیویس و هری کین به برتری 3-2 دست پیدا کرد.

ویدئو: 323003

بایرن اگرچه در خانه حریف رده دهمی بوندس‌لیگا بازی می‌کرد در نیمه اول با چالش مواجه بود اما در نهایت 45 دقیقه نخست را با 2 گل زده پشت سر گذاشت.

بایرن خوش شانس بود که آگزبورگ با یک ضربه پنالتی زودهنگام در دقیقه 5 به گل نرسید. خطای ماتیس دلیخت نزدیک به محوطه جریمه مشکوک به پنالتی بود که داور مدافع بایرن را با کارت زرد جریمه کرد و در نهایت خطا چسبیده به محوطه را به سود آگزبورگ اعلام کرد.

1983691

دقیقه 12 هم آگزبورگ به گل رسید اما به دلیل اینکه ضربه الویس رکسا‌کاج در موقعیت تک به تک با مانوئل نویر در موقعیت تک به تک به ثمر رسیده بود، مردود شد و مورد قبول قرار نگرفت.

بایرن در دقیقه 23 به حملات میزبان پاسخ داد و موفق شد روی ارسال کرنر و سپس دفع ضربه توسط الکساندر پاولوویچ به گل برسد. این گل البته تبعات تلخی برای بایرن داشت چراکه بازیکن حریف به دلیل فرود بد روی زانوی چپ کینگزلی کومان موجب آسیب دیدگی شدید و تعویض این بازیکن شد.

1983690

بایرن پس از گل اول جریان بازی را کنترل می‌کرد و دیگر به حریفش اجازه نداد تا موقعیت خطرناکی ایجاد کند. در دقیقه 45+1 هری کین ارسال لروی سانه را دریافت کرد و ضربه خطرناک او خیلی نزدیک از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از این حمله خطرناک، آلفونسو دیویس در دقیقه 45+5 پاس لئون گورتسکا را دریافت کرد و با کنترل آن موفق شد با ضربه زمینی پای راست توپ را به گوشه دروازه بفرستد و دومین گلزن تیمش شود.

1983689

بایرن برخلاف عملکرد نیمه اول، نیمه دوم را با تمرکز بالا شروع نکرد که به حریفش فضایی داد در دقایق ابتدایی نیمه دوم دروازه مانوئل نویر را باز کنند. روی ارسال کوین امبامبو درون محوطه جریمه ارمدین دمیروویچ با ضربه سر دور از دستان نویر توپ را وارد دروازه بایرن کرد.

1983688

گل آگزبورگ بیشتر از اینکه تیم میزبان را برای گل تساوی امیدوار کند، انگیزه‌ای برای بایرن مونیخ شد تا برای گل سوم تلاش کند. دقیقه 58 هری کین موفق شد دروازه خالی آگزبورگ را باز کند که داور با بالا رفتن پرچم آفساید کمک داور این گل را مردود اعلام کرد.

در صحنه گلزنی، توپ جلوتر از مدافعان آگزبورگ به هری کین رسید که به نظر می‌رسید جمال موسیالا در فضای خالی کنار دروازه‌بان توپ را به مهاجم انگلیسی پاس داده اما بررسی VAR نشان داد که مدافع آگزبورگ روی توپ آقا گذاشته که به همین دلیل گل در نهایت پذیرفته شد.

1983687

بایرن پس از گل سوم حملات بیشتری را روی دروازه حریف ترتیب داد و در مقابل آگزبورگ روی ضدحملات برنامه داشت. دقیقه 81 ماتیس تل روی پاس مستقیم لروی سانه در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار گرفت که ضربه او به تیرک عمودی برخورد کرد و دفع شد.

بایرن به دنبال گل چهارم بود که خطای عجیب مانوئل نویر باعث شد اشتباه او در دفع توپ و ضربه محکم به سر مهاجم حریف یک ضربه پنالتی را برای آگزبورگ به ارمغان بیاورد. نویر در دقیقه 88 جهت این ضربه خطرناک را به درستی پیش بینی کرد و پنالتی را مهار کرد تا دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

آگزبورگ تلاش برای گلزنی را ادامه داد تا اینکه دقیقه 90+4 موفق شد دوباره دروازه نویر را باز کند. پس از خطای هند در محوطه جریمه، این بار ارمدین دمیروویچ پشت توپ ایستاد و ضربه‌اش را برخلاف جهش نویر وارد دروازه کرد.

1983686

در نهایت تلاش میزبان برای جبران نتیجه بازی بی اثر بود تا 3 امتیاز این بازی به بایرن مونیخ برسد. بایرن با این برد 47 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر همچنان یک امتیاز با بایرلورکوزن صدرنشین فاصله دارد. لورکوزن امشب با مونشن گلادباخ بازی می‌کند. آگزبورگ 21 امتیازی هم با نتایج سایر بازی‌های به رده دوازدهم سقوط کرد.

دیدگاه‌ها