کد خبر : 1997793 | 07 بهمن 1402 ساعت 21:02 | 12.9K بازدید | 3 دیدگاه

توخل این 3 امتیاز را به نویر مدیون است! (عکس)

مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، در بازی مقابل آگزبورگ یک ضربه پنالتی را مهار کرد و یک گل از روی ضربه پنالتی دریافت کرد.

توخل این 3 امتیاز را به نویر مدیون است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی هفته نوزدهم بوندس‌لیگا به مصاف آگزبورگ رفت و با نتیجه 3-2 موفق شد این بازی را به پایان برساند.

در این بازی عملکرد مانوئل نویر قابل توجه بود. او موفق شد یک ضربه پنالتی را مهار کند و البته روی یک ضربه پنالتی گل خورد.

1983708

نویر که روی شیرجه تقریبا نامناسب در ابتدای نیمه دوم گل اول را دریافت کرده بود، در اواسط نیمه دوم با اشتباهی که داشت تیمش را وارد یک چالش نگران کننده کرد.

بازی پس از گل‌های الکساندر پاولوویچ، آلفونسو دیویس و هری کین برای بایرن و ارمدین دمیروویچ برای آگزبورگ با نتیجه 3-1 به سود بایرن مونیخ دنبال می‌شد که خروج اشتباه نویر و ضربه او به سر بازیکن حریف به جای توپ خطای پنالتی اعلام شد.

نویر جهت این ضربه را به خوبی تشخیص داد و موفق شد در دقیقه 87 ضربه اسون میشل آلمانی را به خوبی مهار کند تا اشتباهش را جبران کند اما او چند دقیقه بعد نتوانست دوباره دروازه‌اش را نجات دهد.

1983709

فشار حملات آگزبورگ منجر به اعلام ضربه پنالتی در دقیقه 90+4 شد. پس از خطای هند بازیکن بایرن مونیخ، دومین پنالتی آگزبورگ در این بازی را دمیروویچ برخلاف شیرجه نویر وارد دروازه کرد تا دومین گل تیمش را به ثمر برساند.

اولین واکنش نویر روی ضربه پنالتی موجب شد تا بایرن در این بازی 3 امتیاز مهم را دریافت کند تا با یک بازی بیشتر نسبت به بایرلورکوزن در رده دوم قرار بگیرد و یک امتیاز تا صدر فاصله داشته باشد.

دیدگاه‌ها