کد خبر : 1997804 | 07 بهمن 1402 ساعت 21:50 | 12.6K بازدید | 7 دیدگاه

نگرانی توخل: این بازیکن مدت طولانی نیست

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که کینگزلی کومان به دلیل مصدومیت برای مدت طولانی از میادین دور خواهد بود.

نگرانی توخل: این بازیکن مدت طولانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی هفته نوزدهم بوندس‌لیگا به مصاف آگزبورگ رفت و با نتیجه 3-2 به برتری دست پیدا کرد.

در دقیقه 18 این بازی پس از به ثمر رسیدن گل اول بایرن مونیخ، کینگزلی کومان به دلیل برخورد با بازیکن حریف از ناحیه زانوی چپ دچار آسیب دیدگی شدید شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

توماس توخل در ابتدای صحبت‌هایش پس از بازی درمورد کومان گفت: "این یک آسیب دیدگی از ناحیه زانو است. ما باید منتظر اسکن باشیم اما این یک آسیب بسیار جدی است."

نتیجه بازی؟

ما از نتیجه راضی هستیم. می‌دانستیم که امروز به دلیل مصدومیت کمی ترکیبی متفاوت خواهیم داشت که بازی سختی خواهد بود. ما باید در بازی روان پیش می‌رفتیم و باید کاملا آماده چالش‌ها می‌بودیم.

1983726

عملکرد آگزبورگ؟

در شروع بازی خوش شانس بودیم، سپس دو گل زدیم. در نهایت با دو پنالتی برای آگزبورگ اوضاع آشفته شد. از آگزبورگ به خاطر عملکردشان تعریف می‌کنم. از عملکرد و رفتار تیمم راضی هستم.

جزئیات مصدومیت کومان؟

ما از آسیب دیدگی رباط می‌ترسیم، اما برای جزئیات بیشتر به تصاویر MRI نیاز داریم. مصدومیت کومان خیلی دردناک بود، هیچ راهی برای ادامه بازی وجود نداشت. او احتمالا برای مدتی از میادین دور خواهد بود.

لحظات پایانی بازی؟

ما کار را برای خودمان کمی سخت کردیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم تا قبل از پنالتی اول آن‌ها بازی را 4-1 کنیم. این تا حدی به نظرم مربوط به بدشانسی بود و همچنین به دلیل زمین بازی که زودتر سرنوشت بازی را رقم نزدیم.

دیدگاه‌ها