کد خبر : 1997808 | 07 بهمن 1402 ساعت 22:04 | 26.8K بازدید | 15 دیدگاه

کین دیگر در بایرن تنها نیست (عکس)

هری کین، ستاره بایرن، بعد از پیروزی 3-2 تیمش مقابل آگزبورگ عکسی در شبکه‌های اجتماعی کنار اریک دایر، هم تیمی جدیدش، منتشر کرده است.

کین دیگر در بایرن تنها نیست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن موفق شد امشب در هفته نوزدهم رقابت‌های بوندسلیگا به یک برد دشوار خارج از خانه 3-2 مقابل آگزبورگ دست پیدا کند. با این پیروزی آنها موقتا به یک امتیازی بایرلورکوزن رسیدند و فشار را روی این تیم صدرنشین افزایش دادند.

هری کین که موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند بعد از این پیروزی عکسی از خودش کنار اریک دایر در شبکه احتماعی ایکس پست کرد و در زیرنویس آن نوشت: "یک برد خارج از خانه مهم و اولین بازی کامل اریک دایر! میا سن میا!"

1983734

اریک دایر مدافع جدید بایرن مونیخ است که به صورت قرضی تا ژوئن امسال از تاتنهام به بایرن رفته است و امروز در دیدار خارج از خانه بایرن اولین بازی خود را برای این تیم انجام داد. این ستاره 30 ساله انگلیسی یکی از دوستان هری کین است و به نقل از رسانه‌های آلمانی، خود کین شخصا برای قانع کردن او برای پیوستن به تیم آلمانی چند بار با او تماس گرفته است.
او در سال 2014 و یک سال بعد از پیوستن هری کین به تاتنهام به تیم لندنی پیوست و 9 سال با فوق ستاره انگلیسی هم بازی بود تا اینکه در تابستان امسال کین، تاتنهام را برای تجربه چالشی جدید به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد. حالا این دو برای یک نیم فصل دیگر کنار هم بازی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها