کد خبر : 1997809 | 07 بهمن 1402 ساعت 22:09 | 28.1K بازدید | 47 دیدگاه

سرمربی حریف رئال علیه بارسایی‌ها!

گارسیا پیمینتا، سرمربی لاس پالماس، ادعاهای مربوط به اخراج رودریگو، ستاره رئال مادرید را رد و اعلام کرد تصمیم داور درست بوده است.

سرمربی حریف رئال علیه بارسایی‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، در بازی امروز لاس پالماس و رئال مادرید دوباره اتفاقی رخ داد که باعث حمله هواداران رقیب و رسانه‌ها، به‌خصوص بارسایی‌ها به رئال مادرید و داور بازی شد.

در دقیقه ۵ بازی رودریگو درگیری کوچکی با دروازه‌بان لاس پالماس داشت و بعد از چند ثانیه ستاره برزیلی رئال با دستش به پشت سر او کوبید.

داور به دلیل این اتفاق رودریگو را با کارت زرد جریمه کرد اما هواداران بارسا در فضای مجازی با او مخالفت کردند و معتقد بودند که داور باید ستاره رئال را از زمین اخراج می‌کرد.

1983738

اعتراضات فقط مربوط به هواداران نبود و حتی رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا هم در گزارش‌هایی ادعا کردند که داور می‌توانسته به رودریگو کارت قرمز نشان دهد. آنها همچنین نوشتند که داور می‌توانسته سرنگون شدن سرجی کاردونا در محوطه جریمه رئال را برای لاس پالماس پنالتی بگیرد.

این ادعاها ادامه داشت تا اینکه گارسیا پیمینتا در نشست خبری پس از بازی همه آنها را رد کرد. او گفت: «خطای رودریگو یک کارت زرد ساده بود، این اتفاق‌ها می‌افتند و عادی است. آن صحنه روی کاردونا هم پنالتی نبود. حق با داور بود.»

دیدگاه‌ها