کد خبر : 1997815 | 07 بهمن 1402 ساعت 22:31 | 4K بازدید | 11 دیدگاه

یووه 1-1 امپولی: لغزش تیم آلگری در بدترین موقع!

یوونتوس در رقابت‌های سری آ در خانه با نتیجه 1-1 مقابل امپولی متوقف شد.

یووه 1-1 امپولی: لغزش تیم آلگری در بدترین موقع!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس  امشب در هفته بیست و دوم رقابت‌های سری آ میزبان امپولی بود. این تیم برای حفظ فشار روی اینتر در آستانه یک هفته مانده به دیدار حساس و سرنوشت ساز با نراتزوری، نیاز به یک پیروزی مهم خانگی داشت اما موفق نشد به آن دست پیدا کند و با غافلگیر شدن در نیمه دوم پیروزی 1-0 را با تساوی 1-1 عوض کرد.

ویدئو: 323014

یوونتوس بازی را مالکیت توپ بهتر و ریتم خوبی شروع کرد اما اخراج زودهنگام آرکادیوش میلیک روی یک خطای خشن روی مچ پای حریف (اولین کارت قرمز کل تیم یوونتوس در این فصل) باعث شد ریتم این تیم به هم بخورد. این صحنه بعد از بررسی مجدد در VAR اخراج مستقیم در نظر گرفته شد. یووه بعد از این اخراج حتی یک شوت به چهار چوب هم در نیمه اول به ثمر نرساند.

از آن سو امپولی با 10 نفره شدن رقیب روحیه گرفت.

1983750

در دقیقه 26 نیکولو کامبیانی، یک شوت زیبای پاری راست را خارج از محوطه جریمه به سمت دروازه یووه فرستاد که شزنی آن را مهار کرد.

در دقیقه 35 و در جدی‌ترین موقعیت امپولی، روی یک ارسال از کناره‌ها، درست پشت محوطه شش قدم امانوئل کارتسین گیاسی ضربه سری را به کنج سمت راست و بالایی دروازه یووه فرستاد که شزنی با یک سیو باور نکردنی دروازه‌اش را نجات داد.

1983751

این بازیکن دوباره در دقیقه 43 میتوانست دروازه یووه باز کند که شزنی یک بار دیگر ضربه سنگین او را از داخل محوطه جریمه به خوبی دفع کرد.

با آغاز نیمه دوم، یووه با درخشش دوشان ولاهوویچ در دقیقه 50 بر خلاف روند بازی به گل رسید. روی کرنر ارسالی از سمت راست و دفع توپ اولیه توسط مدافعان امپولی، ریباند توپ روی سر ولاهوویچ نشست و این ستاره هم پنجمین گل خودش را در سه بازی اخیر یووه به ثمر رساند.

1983748

پنج دقیقه بعد یووه می‌توانست توسط فابیو میراتی به گل برسد که ضربه این بازیکن از موقعیت خوب در محوطه جریمه به بیرون رفت.

امپولی بعد از این صحنه باز هم فشار را بیشتر و بیشتر کرد و موفق شد به گلی که حقش بود در دقیقه 70 بازی برسد. جایی که شوت زیبای توماسو بالدنزی با پای راست از پشت محوطه جریمه به گوشه سمت راست دروازه و دور از دستان شزنی رفت.

1983747

نکته جالب و عجیب عدم تلاش شایسته یووه برای گلزنی در دقایق باقی مانده بود و  باز هم این امپولی بود که مالکیت توپ را داشت و در دقیقه 82 یک موقعیت گلزنی بسیار خوب دیگر را از دست داد. ضربه کامبیانی از داخل محوطه جریمه را باز هم شزنی مهار کرد.

بازی با همین نتیجه به پایان رسید و یووه بعد از 7 برد پیاپی در بدترین موقع و یک هفته قبل از دیدار سرنوشت ساز مقابل اینتر متوقف شد. یووه اکنون با دو بازی بیشتر 53 امتیازی است و دو امتیاز بیشتر از اینتر دارد که به دلیل بازی معوقه فعلا در رده دوم قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها