کد خبر : 1997817 | 07 بهمن 1402 ساعت 22:38 | 27.4K بازدید | 30 دیدگاه

مورد کم‌سابقه در بوندسلیگا: یک هوادار داور شد!

در جریان تساوی ۱-۱ ولفسبورگ برابر کلن، پس از مصدومیت کمک داور، یکی از هواداران وارد بازی شد و وظایف داور چهارم را بر عهده گرفت.

مورد کم‌سابقه در بوندسلیگا: یک هوادار داور شد!

به گزارش "ورزش سه"، امروز در دیداری از هفته نوزدهم بوندسلیگا کلن و ولفسبورگ برابر یکدیگر قرار گرفتند. در دقیقه ۱۴ اتفاقی رخ داد که باعث شد مسئولان برگزاری مسابقه در وسط بازی یکی از هواداران را به‌عنوان داور استخدام کنند!

ماجرا از این قرار بود که مکس فینکگراف، مدافع کنار کلن، قصد داشت توپی را دفع کند اما توپ به شکل محکمی به صورت توربن سیور، کمک داور، خورد و بازی بلافاصله متوقف شد.

1983756

وضعیت سیور خوب به‌نظر نمی‌رسید و بعید بود بتواند به بازی ادامه دهد. لحظاتی بعد تکلیف او مشخص شد. شدت ضربه به سر آنقدر زیاد بود که او باید از بازی خارج می‌شد. بنابراین نیکلاس وینتر، داور چهارم، به‌جای او کنار خط قرار گرفت.

حالا اما مشکل بزرگتری وجود داشت. کسی نبود که به جای داور چهارم بایستد و بازی نمی‌توانست به این شکل ادامه پیدا کند. طبق قوانین در این مواقع از تماشاگران درخواست می‌شود.

1983755

پس از درخواست از تماشاگران برای پیدا شدن فردی که واجد شرایط داوری باشد و مدرک و صلاحیت آن را داشته باشد، توبیاس کرول ۳۲ ساله اعلام آمادگی کرد. کرول دروازه‌بان یک باشگاه محلی دسته ششم است و مدرک داوری در لیگ‌های آماتور را هم دارد. 

او از جایگاه تماشاگران وارد زمین شد، یک لباس ورزشی مشکی پوشید و در جایگاه داور چهارم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها