کد خبر : 1997824 | 07 بهمن 1402 ساعت 23:21 | 4.2K بازدید | 3 دیدگاه

می‌خواهیم پیشرفت‌مان را نشان بدهیم؛

سرمربی اندونزی: ماموریت سختی مقابل استرالیا داریم

سرمربی تیم ملی اندونزی می‌گوید تجربه‌ای که از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به دست آوردند، تاثیر مثبتی روی عملکرد تیمش خواهد داشت.

سرمربی اندونزی: ماموریت سختی مقابل استرالیا داریم

به گزارش ورزش سه، تیم ملی اندونزی که با 3 امتیاز و به عنوان یکی از تیم‌های سوم برتر گروه‌ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد، در این مرحله برابر استرالیا، قهرمان سابق آسیا، قرار خواهد گرفت.

شین تائه یونگ، سرمربی تیم ملی اندونزی، در نشست خبری پیش از این دیدار تاکید کرد: آمادگی ما برای این مسابقه خوب بوده است و ما پس از صعود از مرحله گروهی با روحیه بالایی تمرین کردیم. راهیابی به این مرحله برای تیم ملی اندونزی یک شگفتی خوشایند بود و ممکن است در آینده تاثیر مثبتی بر فوتبال اندونزی داشته باشد.

شین تائه با ابراز امیدواری برای ارائه بهترین‌ عملکرد در بازی با استرالیا تاکید کرد: بازیکنان تمام تلاش خود را در این رویارویی انجام خواهند داد و تلاش خواهند کرد تا پیشرفتی را که تیم در حضور در این دوره از مسابقات قطر به دست آورده، نشان بدهند. در بازی با استرالیا چالش بزرگی در انتظار بازیکنان ما خواهد بود.

این مربی با بیان اینکه روی اصلاح اشتباهات بازی‌های قبلی و همچنین روی توسعه عملکرد دفاعی کار کرده‌اند، گفت: امیدوارم بازیکنان سطح خوبی را ارائه دهند و با تمرکز بالایی بازی کنند. حضور بسیاری از عناصر برجسته و قدرت تهاجمی بالای تیم استرالیا، ماموریت ما را دشوار می‌کند.

این مربی درباره مهم‌ترین دستاوردهایی که از مرحله گروهی به دست آورده‌اند، گفت: ما تقابل‌های سختی با تیم‌های عراق و ژاپن داشتیم و موفق به پیروزی مقابل ویتنام شدیم. بازیکنان ما بسیار سود بردند و تجربیاتی کسب کردند که در مرحله یک هشتم نهایی بازتاب مثبتی روی آنها خواهد داشت.

دیدگاه‌ها