کد خبر : 1997831 | 07 بهمن 1402 ساعت 23:54 | 13.2K بازدید | 10 دیدگاه

آلگری: من که گفته بودم مدعی قهرمانی نیستیم!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید با اختلاف زیادی اینتر دست بالاتر را برای کسب اسکودتوی این فصل دارد.

آلگری: من که گفته بودم مدعی قهرمانی نیستیم!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس  امشب در هفته بیست و دوم رقابت‌های سری آ میزبان امپولی بود. این تیم برای حفظ فشار روی اینتر در آستانه یک هفته مانده به دیدار حساس و سرنوشت ساز با نراتزوری، نیاز به یک پیروزی مهم خانگی داشت اما موفق نشد به آن دست پیدا کند و با غافلگیر شدن در نیمه دوم پیروزی 1-0 را با تساوی 1-1 عوض کرد. مکس آلگری در نشست خبری بعد از این بازی تلاش کرد تا فشارها را از روی تیمش بردارد.

عملکرد و نتیجه امشب نگرانتان نمی‌کند؟
"احساس من این است که تیم خوب بازی کرد، ما بعد از 15 دقیقه 10 نفره شدیم و همچنان سعی می‌کردیم بازی را ببریم. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم، از جمله موقعیتی که کامبیاسو داشت.
فوتبال همین است، نتیجه ناامید کننده است، اما کارت قرمز برنامه‌های ما را پیچیده‌تر کرد. البته که با عملکرد خوب امپولی این بازی پیچیده شده بود."

اخراج آرکادیوش میلیک؟
"این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد، حیف شد که زود 10 نفره شدیم. میلیک در سری آ و کوپا ایتالیا عملکرد خوبی داشت، قرار این بود که از قدرت بدنی خود در سانترها در مقابل امپولی که دفاعی فشرده دارد استفاده کند. این اتفاق نیفتاد، اما به هر حال اوضاع بد هم پیش نرفت، ما به روند شکست ناپذیری ادامه می‌دهیم و شکست در خانه برای ما بسیار دردناک‌تر از تساوی می‌شد."

1983795

میلیک را برای بازی با اینتر از دست دادید فدریکو کیه زا و آدریان رابیو به موقع ریکاوری می‌کنند؟
"کیه زا و رابیو بهتر شده‌اند، آنها باید هفته آینده به ترکیب برسند، اما الزاما هدف بازی با اینتر نیست. همانطور که قبلا گفتم باید در پایان اردیبهشت در جمع چهار تیم برتر باشیم. این هدف این فصل ماست. ما مدعی اصلی قهرمانی نیستیم و اینتر است. باید این را قبول کنید.
هیچ کس در ابتدای فصل انتظار نداشت که ما حالا در این موقعیت باشیم و تساوی نباید باعث شود سرمان را پایین بیاوریم یا اعتماد به نفسمان را از دست بدهیم. شما نمی‌توانید در هر بازی پیروز شوید."

هفته دیگر دربی ایتالیا برگزار خواهد شد، چه حسی دارید؟
"شرکت در دربی ایتالیا همیشه شگفت‌انگیز است، ورزشگاه مملو از جمعیت خواهد بود و ما به آنجا می‌رویم تا در برابر تیمی که بهترین تیم ایتالیا است و می‌خواهد برنده اسکودتو باشد، نتیجه بگیریم.

در فوتبال، باید بازی به بازی پیش رفت. همه فکر می‌کردند یوونتوس امروز به راحتی امپولی را شکست می‌دهد، اما این اتفاق نیفتاد. حوادث همیشه در گوشه و کنار هستند و شما باید برای هر چیزی آماده باشید. این اولین باری است که در این فصل 10 نفره شدیم و باید با آن کنار می‌آمدیم.

مدیران اینتر از شوخی‌های شما ناراحت شده‌اند (اشاره به شوخی دزد و زندانبان در مورد ارتباط اینتر و یووه)؟
"من می‌دانم که شوخ طبعی من در لیورنو باعث عصبانیت برخی افراد شد. این اخلاق من است که زیاد شوخی می‌کنم. متاسفم اگر به روحیه کسی لطمه زدم."

ولاهوویچ برای شما در این شرایط یک گنجینه است؟
"او بازیکنی در حال رشد است و از نظر بدنی در وضعیت خوبی قرار دارد و دیگر آن مشکل کمر همیشگی را ندارد، که مهمترین چیز است. او اعتماد به نفس پیدا کرده، متعادل‌تر است و دیگر انرژی‌اش را برای عصبانی شدن در طول بازی هدر نمی‌دهد، بنابراین باید همینطور ادامه دهد."

دیدگاه‌ها