کد خبر : 1997838 | 08 بهمن 1402 ساعت 00:26 | 16.1K بازدید | 28 دیدگاه

جلسه اضطراری در ورزشگاه: گمانه‌زنی‌ها برای اخراج ژاوی

پس از شکست خانگی ۵-۳ بارسلونا برابر ویارئال، خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در دفترش یک جلسه اضطراری ترتیب داده است.

جلسه اضطراری در ورزشگاه: گمانه‌زنی‌ها برای اخراج ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در ادامه ناکامی‌های اخیرش، در دیدار امشب مقابل ویارئال با نتیجه ۵-۳ شکست خورد. پس از بازی بازیکنانی مانند ژوائو کانسلو، رونالد آرائوخو و فرنکی دی‌یونگ از ژاوی حمایت کردند و او را مسئول اصلی بحران کنونی بلوگرانا ندانستند.

خود ژاوی اما در صحبت‌های پس از بازی مسئولیت کامل شکست‌های اخیر را بر عهده گرفت و اضافه کرد که هم مسئول اصلی بحران تیم است و هم وظیفه خودش است که تیم را از بحران دربیاورد.

با این حال اما رسانه‌ها از احتمال اخراج سرمربی اسپانیایی صحبت می‌کنند. بسیاری از هواداران نیز معتقدند تنها راه بیرون رفتن بارسا از بحران اخراج ژاوی و استخدام یک مربی جدید است.

1981038

در جدیدترین خبر در این مورد اعلام شده است که لاپورتا به همراه جمعی از کارمندان بخش ورزشی باشگاه در دفترش در مونتوئیک جلسه‌ای برگزار کرده‌اند تا وضعیت کنونی را بررسی کنند.

نتیجه جلسه هنوز به‌صورت رسمی منتشر نشده و لاپورتا و دکو همچنان چیزی در این مورد نگفته‌اند اما رسانه‌های نزدیک به باشگاه مدعی شده‌اند که لاپورتا فعلا قصدی برای اخراج ژاوی ندارد زیرا هم جایگزین مشخصی برای او ندارد و هم به بازی‌های تیم در لیگ قهرمانان امید دارد.

دیدگاه‌ها