کد خبر : 1997843 | 08 بهمن 1402 ساعت 00:38 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

نورافشانی خاص سن‌سیرو: برای مانیان سنگ‌تمام گذاشتند!

بازی میلان و بولونیا در سن سیرو برای نورافشانی‌هایی جهت تشویق برای مقابله با نژادپرستی و حمایت از مایک مانیان برای دقایقی متوقف شد.

نورافشانی خاص سن‌سیرو: برای مانیان سنگ‌تمام گذاشتند!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و دوم رقابت‌های سری آ، میلان در خانه به مصاف بولونیا رفته است. بازی در دقیقه 16 (به خاطر شماره پیراهن مانیان) متوقف شد و نورافشانی‌هایی بی سابقه زمین ورزشگاه جوزپه مه آتزا را روشن کرد. بعد از آن همه چشم‌ها به صفحه‌ای بزرگ خیره شدند، جایی که نقل قولی از مارتین لوتر کینگ، نماد از مبارزه برای حقوق مدنی سیاه پوستان آمریکا، نشان داده شد: "تاریکی نمی‌تواند تاریکی را از بین ببرد، فقط نور می‌تواند این کار را انجام دهد."

1983819

جمعیت در ورزشگاه هم نور تلفن‌های همراه خود را روشن کردند تا نور از سکوها هم منظره‌ای درخشان ایجاد کند و قبل از شروع مجدد بازی، صدای تشویق‌های بی امان هواداران دو تیم هم به گوش رسید.

1983818

این اولین بازی خانگی میلان بعد از صحنه‌های تکان دهنده هفته گذشته در ورزشگاه بلونرژی بود. جایی که گروهی از هواداران اودینزه بارها به دروازه‌بان میلان توهین‌های نژادپرستانه کردند. داور بازی را به مدت 5 دقیقه متوقف کرد و اخطاری در وزشگاه منتشر شد مبنی بر اینکه هر اتفاق دیگری از این جنس منجر به توقف کامل بازی می‌شود. مانیان اول می‌خواست به طور کامل بازی را ترک کند اما بعد نهایتا توسط هم تیمی‌ها و تیم داوری برای ادامه بازی قانع شد.

باشگاه اودینزه با پلیس همکاری کرده است تا به شناسایی و محرومیت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه برای افراد توهین کننده کمک کند. با این حال باشگاه علیه حکم محرومیت خود و بازی پشت درهای بسته درخواست تجدیدنظر ارسال کرده است.

دیدگاه‌ها