کد خبر : 1997848 | 08 بهمن 1402 ساعت 04:58 | 16.7K بازدید | 7 دیدگاه

ستاره بایرن در فکر تمدید نیست: هنوز زود است

لروی سانه، ستاره بایرن مونیخ، با وجود تغییر مدیر برنامه‌اش هنوز هم تصمیمی برای تمدید قرارداد با این باشگاه ندارد.

ستاره بایرن در فکر تمدید نیست: هنوز زود است

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد سانه با بایرن مونیخ در تابستان سال 2025 به پایان خواهد رسید و انتظار می‌رفت که او قراردادش را خیلی زود با این باشگاه تمدید کند. 

پیش از این گفته شده بود که او به مدیران بایرن قول داده که قرارداد جدیدی با آنها امضا خواهد کرد اما از این تصمیم پشیمان شده و به آنها اعلام کرده است که تصمیمی برای تمدید قراردادش با این باشگاه تا پایان فصل جاری و شاید پس از پایان یورو نخواهد داشت. 

بعضی از رسانه‌ها پیش از این مدعی شده بودند که تغییر مدیر برنامه این ستاره آلمانی احتمالا شرایط را به سود بایرن تغییر خواهد داد و شاید باعث شود که قرارداد جدید هرچه زودتر به امضا برسد. 

1965765

اما حالا اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که کریستین اشمیت، مدیر برنامه جدید سانه، با وجود رابطه بسیار خوب و نزدیکی که با مدیران بایرن دارد اما هنوز هیچ صحبتی را با آنها انجام نداده و بعید به نظر می‌رسد که نقش مهمی در تغییر تاریخ تعیین شده از سوی موکلش داشته باشد. 

سانه می‌خواهد فرصت کافی برای فکر کردن به شرایط و سنجیدن تمامی ابعاد ادامه حضورش در بایرن را داشته باشد و با این که در مونیخ بسیار راحت است اما عجله‌ای برای تمدید مهلت حضور طولانی مدت در این باشگاه ندارد.

دیدگاه‌ها