کد خبر : 1997855 | 08 بهمن 1402 ساعت 01:39 | 30.3K بازدید | 12 دیدگاه

ژابی: حیف شد که پیروز نشدیم!

ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن می‌گوید تیمش امروز در زدن ضربات پایانی اصلا دقیق عمل نکرده است.

ژابی: حیف شد که پیروز نشدیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ژابی آلونسو در حالی در هفته نوزدهم بوندسلیگا به مصاف گلادباخ رفت که حواشی زیادی پیرامون این تیم در مورد احتمال پیوستن ژابی به لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ در این تیم مطرح بود و به نظر می‌رسد این حواشی تاثیر خودش را روی عملکرد لورکوزنی‌ها گذاشت چرا که این تیم در برابر حریف نه چندان قدرتمند خود در خانه متوقف شد تا بایرن مونیخ به دو امتیازی این تیم در صدر برسد.
لورکوزنی‌ها در این بازی بسیار بدشانس بودند و با وجود 24 شوت به دروازه موفق به گلزنی نشدند. ژابی در نشست خبری بعد از این بازی به مشکل تیمش در گلزنی اشاره کرد.

بولت پرسپولیسمشکل گلزنی امروز؟
"ما کنترل زیادی بر بازی داشتیم، گلادباخ بسیار عمقی دفاع کرد. ما این وضع را به خوبی تجزیه و تحلیل خواهیم کرد، زیرا می‌توانیم از این بازی برای آینده استفاده کنیم تا یاد بگیریم برای شکست دادن حریفی که اینقدر عمیق دفاع می‌کند، چه کارهایی بهتر می‌توانیم انجام دهیم.
برای ما خیلی حیف شد که پیروز نشدیم، به اندازه کافی موقعیت برای گلزنی داشتیم. اما در محوطه جریمه به اندازه کافی دقیق نبودیم. ما مثبت می‌مانیم، انرژی خوبی در تیم داریم. این برای چند هفته آینده بسیار مهم است!"

1983831

بولت پرسپولیسندیم امیری پیشرفت قابل توجهی داشته است؟
"ندیم امیری کنار گرانیت ژاکا عالی بود. او خیلی خوب تمرین می‌کند البته هنوز شرایط برای او آسان نیست، اما او نگرش خوبی دارد و شایسته حضور در ترکیب ابتدایی است."

بولت پرسپولیسبورخا ایگلسیاس کی به تیم اضافه می‌شود؟
"او فردا برای اولین بار با ما تمرین خواهد کرد. برنامه ما با او این است که بتواند فورا به تیم اضافه شود و به ما کمک کند. او یک مهاجم عادی اما باهوش است، به خوبی مدافعان میانی را گول می‌زند و با بازیکنان اطرافش همکاری می‌کند. ما خوشحالیم که بورخا ایگلسیاس اکنون در کنار ماست. حالا او باید ذهنیت خوب تیم ما را جذب کند و سپس خواهیم دید دورانش با ما چطور سپری خواهد شد."

دیدگاه‌ها