کد خبر : 1997870 | 08 بهمن 1402 ساعت 08:43 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

تیم متحول‌شده والیبال ایران منتظر یک برد آسان

دو تیم قعرنشین لیگ برتر والیبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم متحول‌شده والیبال ایران منتظر یک برد آسان

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته هجدهم لیگ‌ برتر والیبال ایران تیم سایپا در اولین بازی این هفته به مصاف شهرداری گنبد می‌رود. سایپایی‌ها که در بحران مطلق به سر می‌برند، در حالی به مصاف شهرداری گنبد می‌روند که تنها پیروزی آنها در لیگ در هفته پنجم در برابر شهرداری گنبد به دست آمده است. سایپایی‌ها دوازده هفته است که طعم پیروزی را نچشیده‌اند و حضور آنها در پلی اوت تقریبا قطعی شده است.

از طرف دیگر گنبدی‌ها که با پنج برد در رتبه ما قبل آخر جدول رده‌بندی قرار دارند با سرمربی جدید خود حبیب کوزه‌لی، متحول شده‌اند و حالا به دنبال ممکن کردن غیرممکن یعنی صعود به پلی‌آف هستند. این تیم با داشتن ستاره‌هایی چون یونس قلیچ‌نیازی، چوگان، فرهاد قائمی، ادریس دانشفر، ابراهیم بزمونه و متین تکاور یک تیم قدرتمند را تشکیل داده و هیچ بعید نیست در صورت صعود به پلی‌آف به مراحل بالاتر نیز صعود کنند.

اما در تیم سایپا رضا صفایی که در پست قطر پاسور بازی می‌کند حضور دارد که تک ستاره این تیم به شمار می‌رود، او بیش از یک دهه پیش در تیم سایپا هم بازی می‌کرد و توانسته بود تا فینال مسابقات با این تیم‌ پیش برود و حالا پس از حدود دوازده سال باید برای بقا در لیگ برای این تیم بازی کند.

باید دید سایپا برد دور رفت خود را تکرار کند یا گنبدی‌ها این اجازه را به آنها نخواهند داد.

دیدگاه‌ها