کد خبر : 1997880 | 08 بهمن 1402 ساعت 09:20 | 7.5K بازدید | 15 دیدگاه

ناراحتی پیولی: فقط حسرت برای من و تیمم ماند!

استفانو پیولی، سرمربی میلان، از اینکه تیمش نتوانسته برابر بولونیا به پیروزی برسد بسیار ناراحت است.

ناراحتی پیولی: فقط حسرت برای من و تیمم ماند!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم سری آ ایتالیا روبروی بولونیا قرار گرفت و با نتیجه 2-2 برابر این تیم متوقف شد. 

آنها در حالی به کسب یک امتیاز این بازی رضایت دادند که دو پنالتی در طول بازی توسط اولیویه ژیرو و تئو هرناندز از دست دادند و از سوی دیگر تا دقیقه دوم وقت‌های تلف شده با نتیجه 1-2 از حریف پیش بودند اما بولونیا توانست پنالتی‌اش را به گل تبدیل کند. 

پیولی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «از اینکه نتوانستیم در این بازی به پیروزی برسیم پر از حسرت هستیم. حقیقت این است که دو پنالتی از دست رفت، ما فرصت‌های گلزنی بسیاری داشتیم و چند فرصت را هم در اختیار بولونیا قرار دادیم اما باز هم توانستیم پیش بیفتیم و آماده بودیم که با پیروزی زمین بازی را ترک کنیم.

1978127

نباید اجازه دهیم که تمرکز تیم در اواخر بازی به این شکل و به این شدت افت کند، این اتفاقی بود که روی صحنه پنالتی به شکل واضحی رخ داد. این اتفاق باعث تاسف است چون ما به سختی جنگیدیم و کیفیت بسیار خوبی را در ایجاد تمامی آن موقعیت‌ها به نمایش گذاشتیم. 

با توجه به شرایطی که در طول بازی داشتیم و اتفاقاتی که افتاد و روند مثبتی که در حال طی کردن آن بودیم، این پیروزی می‌توانست به بردی بسیار مهم و حیاتی برای ما تبدیل شود. تئو و ژیرو پنالتی‌زنان بسیار خوبی هستند. متاسفانه امشب شب آنها نبود و این اتفاقی بود که افتاد. 

اصلا از این وضعیت خوشحال نیستیم. پیروزی امشب می‌توانست دستاوردهای بسیاری برای ما داشته باشد. می‌توانست پنجمین پیروزی متوالی ما باشد. فصل گذشته در این مقطع هفت امتیاز کمتر داشتیم اما بار دیگر ثابت کردیم که هنوز نیاز به پیشرفت داریم و باید سخت‌تر تلاش کنیم.»

دیدگاه‌ها