کد خبر : 1997891 | 08 بهمن 1402 ساعت 10:50 | 12K بازدید | 1 دیدگاه

دستیار آرنولد و روزهای متفاوت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳

مرد مورد اعتماد سر الکس فرگوسن حاضر در استرالیا

رنه مولنستین دستیار هلندی گراهام آرنولد دستیار سابق سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد است.

مرد مورد اعتماد سر الکس فرگوسن حاضر در استرالیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی استرالیا قرار است به عنوان نخستین دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف اندونزی برود و در مجموع نتایج ساکروس‌ها باعث شده تا استرالیا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در هجدهمین دوره از رقابت‌های تیم‌های آسیایی به شمار رود.

گراهام آرنولد به عنوان سرمربی تیم ملی استرالیا رنه مولنستین هلندی را در کادرفنی خود دارد که در اصل رسانه‌های استرالیایی او را مغز متفکر این تیم می‌دانند. او در شروع قرن بیست و یکم، سرمربی زیر ۱۸ سال قطر بود و در دو سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ سرمربی الاتحاد قطر و السد قطر بود. پس از مدتی با نظر سر الکس فرگوسن به عنوان سرمربی جوانان تیم منچستر یونایتد معرفی شد و از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ مشغول فعالیت بود و پس از مدتی از سال ۲۰۰۷ تا سال ۲۰۱۳ در منچستر یونایتد حاضر شد. پس از آن در لیگ‌های مختلف حضور داشت و حالا از سال ۲۰۱۸ به عنوان دستیار اول گراهام آرنولد مشغول فعالیت است.

دختر او در هلند مجری تلویزیون است و پسرش نیز به عنوان بازیکن در ویتسه بازی می‌کند. همچنین لازم به ذکر است فرگوسن با دستیار هلندی خود ارتباط بسیار نزدیکی داشت و برای حضور او در انگلیس به جای کارلوس کی‌روش حاضر شد خودش شخصاً با او تماس بگیرد. حال او این روزها همراه با تیم ملی استرالیا در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و در تلاش است تا بتواند استرالیا برای دومین بار به مقام قهرمانی در آسیا برساند.

دیدگاه‌ها