کد خبر : 1997932 | 08 بهمن 1402 ساعت 13:00 | 13K بازدید | 8 دیدگاه

حاشیه‌های ادامه‌دار و عجیب در مس کرمان

یک پیشکسوت بازی دوستانه تیم مطرح را برهم زد!

بازی دوستانه روز گذشته مس کرمان مقابل شهرداری بم با حاشیه عجیبی همراه بود.

یک پیشکسوت بازی دوستانه تیم مطرح را برهم زد!

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان روز گذشته طی یک دیدار دوستانه مقابل شهرداری بم به میدان رفت و به برتری 4 بر صفر رسید. جدا از نتیجه و مسائل فنی، این بازی دوستانه با یک حاشیه عجیب همراه بود.

با نظر اکبر محمدی سرمربی مس کرمان و با توافق کادرفنی دو باشگاه، بازی دوستانه دو تیم پشت درهای بسته برگزار شد و به غیر از اعضای دو تیم هیچ‌کس اجازه حضور در محل برگزاری را نداشت.

از این رو وقتی رضا ترک‌زاده که سمت استعدادیاب باشگاه مس کرمان را دارد، قصد ورود به محل برگزاری را می‌کند، با مخالفت نگهبان مجموعه روبه‌رو می‌شود. در نهایت او بعد از مدتی معطلی وارد زمین می‌شود و در حالی که بازی در جریان بود، به سمت اکبر محمدی سرمربی مس کرمان می‌رود و با داد و فریاد او را مورد خطاب قرار می‌دهد.

ترک‌زاده وقتی از محمدی درباره راه ندادنش به استادیوم سوال می‌کند، سرمربی مس خطاب به او اعلام می‌کند که در تیم بزرگسالان سمتی ندارد و وقتی بازی پشت درهای بسته است، فقط اعضای دو تیم می‌توانند وارد زمین چمن شوند.

در شرایطی که بازی دوستانه در حال برگزاری بوده و بازیکن در زمین حضور داشتند، ترک‌زاده که از پیشکسوتان مس کرمان هم محسوب می‌شود با داد و فریاد فضا را برهم می‌زند و یک تنش بزرگ را ایجاد می‌کند.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که مسئول استعدادیابی باشگاه مس کرمان چندی قبل هم در یکی از تمرینات حاشیه‌ مشابهی را ایجاد کرد و تنش‌زا شد.

این حواشی در شرایطی اتفاق افتاده که باشگاه مس کرمان از نظر مالی و مدیریتی شرایط خوبی را به خود نمی‌بیند. امیری خراسانی مدیرعامل این باشگاه استعفا کرده و از طرفی بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نیز سبب شده تا بازیکنان جدید نتوانند قراردادشان را ثبت کنند!

باید دید مسی‌ها که حواشی عجیب و غریبی را به خود می‌بینند، در روزهای آینده چه شرایطی پیدا می‌کنند. این باشگاه بعد از سرمربیگری اکبر محمدی در لیگ دسته اول از بحران خارج شد و در پایان نیم فصل اول تا میانه‌های جدول بالا آمد، اما هنوز به وضعیت آرمانی نرسیده و مشخصا نیاز به ورود مدیران شرکت مس برای حل و فصل مشکلات دارد.

دیدگاه‌ها