کد خبر : 1997944 | 08 بهمن 1402 ساعت 13:23 | 18.3K بازدید | 21 دیدگاه

این عظمت فوتبال است

حتی در رؤیا نمی‌دیدم 5 گل به بارسا بزنیم

مارسلینو، مربی ویارئال، باور نداشت تیمش توانسته باشد در زمین بارسلونا با 5 گل برنده شود.

حتی در رؤیا نمی‌دیدم 5 گل به بارسا بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، ویارئال دیشب بارسا را غافلگیر کرد و در مونتجوئیک به برتری 3-5 رسید. زیردریایی‌های زرد که بهار سال پیش نیز بارسا را در نوکمپ با دو گل برده بودند، این بار به شکلی عجیب برنده شدند. دو گل پیروزی بخش ویارئال در وقت‌های تلف شده به ثمر رسید.

این اولین برد مارسلینو گارسیا تورال به عنوان مربی برابر بارسا در لالیگا بود. در 21 مصاف او یک برد کسب کرده، 7 بار بارسا را متوقف کرده و 13 بار نیز بازنده شده است.

1983732

مارسلینو در مورد نتیجه غیرمنتظره گفت: «انتظار نداشتم امشب 5 گل بزنیم و این را در شیرین‌ترین رویاهایم نیز نمی‌دیدم. اعداد و ارقام می‌گویند که بارسلونا گل‌های بیشتری نسبت به سال گذشته دریافت کرده است. صرف نظر از سبک بازی، تعادل داشتن فاکتور اساسی است. بازی در مونتجوئیک به ضرر بارسلونا شده و اینجا شرایط نوکمپ را ندارند.»

صحبت‌های ژاوی در اعتراض به پنالتی مردود: «روی نیمکت ما تنش زیادی داریم و چیزهایی می‌گوییم که ممکن است پشیمان شویم. همه ما تصمیمات داور را به نفع خود می‌خواهیم، اما آن صحنه اصلا پنالتی نبود. من از نظر حرفه‌ای و شخصی برای او احترام زیادی قائل هستم.»

اولین پیروزی در لیگ مقابل بارسلونا: «من قبلاً آن را به شوخی می‌گرفتم. فوتبال این پارادوکس‌ها را دارد. با ویارئال یک بار 2-0 پیش بودیم و دو گل به خودی زدیم و گل سوم را در وقت‌های تلف شده به ما زدند. این اولین بار است که در لالیگا من بارسا را شکست می‌دهم و یک فینال کوپا دل ری را نیز با والنسیا از بارسلونا بردم. من نمی‌توانم در مورد این پیروزی بزرگ توضیحی پیدا کنم، به همین دلیل است که فوتبال بسیار زیباست. ما در مورد VAR صحبت می‌کنیم، اما این عظمت فوتبال است.»

دیدگاه‌ها