کد خبر : 1997975 | 08 بهمن 1402 ساعت 14:59 | 53.4K بازدید | 38 دیدگاه

لوئیس انریکه؛

گزینه محبوب بازیکنان بارسا برای جانشینی ژاوی

اسپورت امروز نوشت که رختکن بارسا تمایل شدیدی دارد که در پایان فصل و با جدایی ژاوی، به جای او لوئیس انریکه هدایت تیم را قبول کند.

گزینه محبوب بازیکنان بارسا برای جانشینی ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، به دنبال باخت خانگی 3-5 شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا مقابل ویارئال در هفته بیست‌و‌دوم لالیگا، سایت رسمی این باشگاه، با انعکاس اظهارات سرمربی تیم، ژاوی هرناندز در نشست خبری پس از بازی، تأیید کرد که این آخرین فصل حضور کاپیتان پیشین آبی‌و‌اناری‌ها روی نیمکت قهرمان فصل گذشته لیگ دسته اول اسپانیاست.

1983942

ژاوی در نشست خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت: «قبل از اینکه سؤالات‌تان را بپرسید، می‌خواهم اعلام کنم که 30 ژوئن، آخرین روز کاری من به‌عنوان سرمربی بارسلونا خواهد بود و من دیگر به مربیگری در این تیم ادامه نخواهم داد.»

شایعات در مورد گزینه های جانشینی ژاوی از دیشب شروع شده، اما امروز اسپورت نوشت که در میان گزینه‌های مطرح شده، هیچکدام مقبولیت لوئیس انریکه را در رختکن بارسلونا ندارند در حالی که مربی اسپانیایی نامش در گزینه‌ها نیست چرا که او اکنون هدایت پی‌اس‌جی را برعهده دارد.

1889870

انریکه تا سال گذشته مربی تیم ملی اسپانیا بود ولی بعد از حذف از جام جهانی و پس از چند ماه استراحت، هدایت پی‌اس‌جی را قبول کرد. انریکه که هشت فصل بازیکن بارسا بود و بین سال‌های 2014 تا 2017 نیز روی نیمکت این تیم نشست، در فصل 15-2014 موفق به فتح سه‌گانه با بارسا شد. 

او در تیم ملی اسپانیا مربی بسیاری از جوانان کنونی بارسا بود و بی‌نهایت در میان آنها محبوب است اما بعید به نظر می‌رسد پاریس حاضر شود این مربی را به راحتی از دست بدهد.

دیدگاه‌ها