کد خبر : 1997997 | 08 بهمن 1402 ساعت 16:32 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

باخت شماره ۱۷: این تیم به هیچکس نه نمی‌گوید

هفته هفدهم لیگ برتر مردان با پیروزی شهرداری گنبد مقابل سایپا آغاز شد تا نارنجی‌پوشان سیزدهمین شکست متوالی را تجربه کنند.

باخت شماره ۱۷: این تیم به هیچکس نه نمی‌گوید

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار این هفته تیم سایپا تهران (یک برد و 6 امتیاز) در سالن فدراسیون میزبان شهرداری گنبد (پنج برد و 17 امتیاز) بود که این مسابقه از ساعت 15 آغاز شد.

در ابتدای این مسابقه بازیکنان و کادر فنی دو تیم با اهدای گل و یک دقیقه سکوت به بهنام جلوه کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز درگذشت، ادای احترام کردند.

در ادامه تیم شهرداری گنبد در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 20 و 25 بر 14 میزبان خود را شکست داد تا ششمین برد خود را به دست آورد و 20 امتیازی شود.

برد شهرداری در این مسابقه در جایگاه دو تیم تغییری ایجاد نکرد و همچنان گنبد در رتبه سیزدهم و سایپا در جایگاه چهاردهم باقی ماند. دیدار رفت دو تیم سه بر دو به سود سایپا در گنبد تمام شد که تنها برد تیم انتهای جدولی بود و شاگردان حبیب کوزه‌ای در تیم گنبد این هفته انتقام شکست خانگی را از سایپا گرفتند.

محمدحسن خوشدل، اصغر میرزایی، مهدی نویدی‌نو و مهرداد شوشتری به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم، قضاوت و نظارت بر این مسابقه برعهده داشتند که به مدت 84 دقیقه طول کشید.

دیدگاه‌ها