کد خبر : 1997998 | 08 بهمن 1402 ساعت 16:42 | 29.4K بازدید | 27 دیدگاه

توقف بدموقع تیم ژابی در روز پاس‌های بی‌هدف

1000 پاس بی‌فایده لورکوزن: لطفا گل هم بزنید

بازیکنان لورکوزن دیشب نزدیک به 1000 پاس به یکدیگر دادند اما برابر گلادباخ با تساوی بدون گل متوقف شدند.

 1000 پاس بی‌فایده لورکوزن: لطفا گل هم بزنید

به گزارش "ورزش سه"، پس از دو پیروزی دیرهنگام، این بار نتیجه موردانتظار برای لورکوزن حاصل نشد. لورکوزن، صدرنشین بوندس‌لیگا، علی‌رغم برتری آماری فوق‌العاده‌اش، نتوانست از تساوی 0-0 در دربی عبور کند و بالاخره دو امتیاز از دست داد.

داده‌های بازی به ندرت به زبان واضح‌تری صحبت می‌کنند: طبق داده‌های کیکر، لورکوزن 28 شوت به سمت دروازه زد، 948 پاس داد، 92:77 درصد پاس‌ها درست بودند، 29 بار سانتر کرد، 75 درصد مالکیت توپ را داشت و هشت کرنر نیز ارسال کرد ولی نتیجه لازم را نگرفت.

1983969

بازی بدون گل مساوی شد چون خط دفاعی بروسیا درخشان کار کرد و موریتز نیکلاس، دروازه‌بان بروسیا، نیز چندین سیو عالی داشت. مهمتر از همه، فلوریان ویرتس و جرمی فریمپونگ نبود چند بازیکن درجه یک را حس کردند.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی لورکوزن، اندکی پس از سوت پایان به اسکای گفت: «پاس‌های زیادی در این بازی دیدیم و ما اغلب در نیمه اول به پاس‌های زیادی برای رسیدن به دروازه حریف نیاز داشتیم و ضربات نهایی را نیز خوب نزدیم.» 

از نظر او، اولین تماس‌ها با توپ اغلب خوب نبود و مهاجمان و بعضا ارسال‌ها نیز بی‌دقت بودند.

غیبت چند بازیکن به دلیل حضور در جام ملت‌های آفریقا و همچنین مصدومیت، بالاخره کار دست تیم ژابی داد و بعد از مدت‌ها متوقف شدند.

رولفس در پایان حرف‌هایش گفت: «بازیکنان یادشان نرود که دفعه بعد، گل هم بزنند. وقتی تیمی مثل گلادباخ که فقط دفاع می‌کند را پیش رو دارید، باید قدر تک تک موقعیت‌ها را بدانید ولی ما اینگونه بازی نکردیم.»

دیدگاه‌ها