کد خبر : 1997999 | 08 بهمن 1402 ساعت 16:42 | 6.8K بازدید | 7 دیدگاه

به این بازی مثل فینال نگاه می‌کنیم؛

سرمربی قطر: فلسطین با شجاعت بازی می‌کند

سرمربی تیم ملی قطر معتقد است تیمش کار ساده‌ای برای پیروزی برابر فلسطین و صعود به دور بعد نخواهد داشت.

سرمربی قطر: فلسطین با شجاعت بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی قطر که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و میزبان رقابت‌ها در جام ملت‌های آسیا حاضر شده است، با امتیاز کامل از گروه خود صعود کرد و فردا هم در مرحله یک هشتم نهایی مقابل فلسطین قرار خواهد گرفت.

مارکز لوپز در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی فلسطین گفت: من به همه بازیکنان اعتماد دارم. هدف ما پیروزی در این بازی است. بازی آسانی نخواهد بود، بلکه یک تقابل سخت خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد شرایط تیم و بازی‌های مرحله گروهی گفت: از آنچه تا کنون در مرحله گروهی ارائه کرده‌ایم خوشحالیم. رقابت کردیم و عملکرد خوبی داشتیم. درست است که چیزهایی وجود دارد که باید آنها را توسعه دهیم اما ما سعی کردیم به بازیکنان فرصت بیشتری برای دیده شدن بدهیم.

سرمربی قطر در خصوص تیم ملی فلسطین نیز گفت: ما تمام بازی‌هایی را که تیم ملی فلسطین انجام داد، دنبال کردیم و می‌دانیم که با شجاعت بازی می‌کنند و به قدرت آن پی برده‌ایم. سعی می‌کنیم با نقاط قوت آنها مقابله کنیم. برای حریف احترام قائل هستیم و با تمام قدرت وارد مسابقه خواهم شد.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: من سبک تهاجمی دارم و این سبک را دوست دارم اما تعادل بین حمله و دفاع لازم است و باید در دفاع هم دقت کنیم.

لوپز با توجه به اینکه مسیر راحت قطر برای صعود به فینال گفت: هیچ بازی آسانی وجود ندارد و ما با این دیدار به گونه‍ای رفتار خواهیم کرد که گویی یک فینال است. به حریف و همه رقبا احترام می‌گذاریم و می‌دانیم که فرصت خطا بسیار کم است و هرکسی اشتباه کند خودش را از تورنمنت خارج می‌کند. من طبق هر مسابقه ترکیب را انتخاب می‌کنم؛ ما 26 بازیکن داریم و این به این معنی است که آنها صلاحیت بازی و حضور در مسابقه را دارند.

دیدگاه‌ها