کد خبر : 1998018 | 08 بهمن 1402 ساعت 17:42 | 13.7K بازدید | 55 دیدگاه

خمس کاربلد است

آقاجانپور: امیدوارم تراکتور قهرمان شود

محمد آقاجانپور می‌گوید پاکو خمس یک مربی باشخصیت و با دیسیپلین است.

آقاجانپور: امیدوارم تراکتور قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، محمد آقاجانپور مدافع تیم تراکتور در حاشیه اردوی آنتالیا گفتگویی را با رسانه رسمی این تیم انجام داد. این بازیکن در خصوص انتقالش به تراکتور و سه فصل حضور در این تیم توضیح داد: نیم فصل لیگ بیست‌ویکم به تراکتور آمدم و شانس خوبی برایم بود که به این تیم به عنوان یکی از پر افتخارترین باشگاه‌ها آمده‌ام. انتخابی بود که توانسته مسیر زندگی مرا متفاوت کند. از اول فوتبالم این چنین بوده که زیر نظر کامل کادرفنی کار کرده‌ام. شاید این باعث شود که عملکردم همانند عملکردی که در پست تخصصی‌ام دارم، نباشد ولی دیدگاه من این بوده اولویتم تیم باشد و مسائل شخصی و فردی خودم را نبینم و به فکر تیم باشم و برای تیم تلاش کنم.

وی ادامه داد: پست اصلی من دفاع راست است و زیر نظر آقای بردیف و خمس هم در این پست بازی کرده‌ام. فصل قبل در همین پست سه گل زدم و دو پاس گل دادم ولی امسال کمی متفاوت شده و در چند پست بازی می‌کنم. سعی می‌کنم اگر جایی کار گره بخورد، همه توانم را بگذارم و در حد توان بهترین عملکرد را داشته باشم.

او در مورد علت محبوبیت پاکو خمس نزد هواداران تراکتور عنوان کرد: آقای خمس نیازی به تعریف من ندارد. ایشان یک مربی بسیار با دیسیپلین و باشخصیت است و در کارش خیلی جدی است ولی با این حال بیرون زمین با بچه‌ها خیلی رفیق است و قلب خیلی مهربانی دارد. کار کردن با ایشان لذت بخش است و آقا شجاع هم گفته بود که آقای خمس یکی از بهترین مربی‌هایی است که با وی کار کرده و واقعیتش هم همین است و ایشان سطح خیلی بالایی دارد. ایشان با سبک بازی تهاجمی خود توانسته جای خود را در دل هواداران و بازیکنان باز کند.

مدافع قرمزها با اشاره به تغییر پستش اظهار داشت: شما باید در نظر بگیرید من پارسال در پست تخصصی خودم بازی می‌کردم و امسال خیلی فرق دارد و نمی‌شود مقایسه کرد. با این‌ حال باید بیشتر و بیشتر تلاش کنم تا بتوانم به تیم کمک کنم. امیدوارم آخر فصل اتفاقی بیفتد که حال دل طرفدارانمان را خوب کنیم.»

آقاجانپور در پایان گفت: آرزوی قلبی من این است که تراکتور قهرمان ایران شود و‌ به شخصه این حس و حال را امسال در تیم می‌بینم. امیدوارم این اتفاق رقم بخورد و ما آن بازیکن‌هایی باشیم که این اتفاق بزرگ را رقم زدیم و سالیان سال نام نفرات کنونی در تاریخ ثبت شود و وقتی فوتبالمان هم تمام شد، به عنوان هوادار تیم لذتش را ببریم.»

دیدگاه‌ها