کد خبر : 1998037 | 08 بهمن 1402 ساعت 18:40 | 10.4K بازدید | 22 دیدگاه

مدیریت 70 دقیقه‌ای برای عبور از رئال

خیرونا 1-0 سلتاویگو: شگفت انگیزها دوباره در صدر

خیرونا در بازی هفته بیست و دوم لالیگا به مصاف سلتاویگو رفت و با نتیجه 1-0 برنده شد.

خیرونا 1-0 سلتاویگو: شگفت انگیزها دوباره در صدر

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته بیست و دوم لالیگا خیرونا امشب از سلتاویگو میزبانی کرد و موفق شد با گل پورتو به برتری 1-0 برسد تا دوباره به صدر جدول صعود کند.

این بازی تحت تاثیر حملات خیرونا آغاز شد و صدرنشین لالیگا موفق شده بود تا حریفش را مغلوب حرکات سریع و حساب شده بازیکنانش کند.

پس از دو شوت خطرناک که از کنار دروازه سلتاویگو به بیرون رفت، بالاخره در دقیقه 19 اولین گل خیرونا به ثمر رسید. پورتو پس از دریافت پاس عرضی از میگوئل گوتیررز موفق شد با ضربه دقیق پای راست دروازه حریف را باز کند.

1984026

بازی پس از این گل با فشار خیرونا روی دروازه حریف دنبال می‌شد که یک موقعیت خطرناک برای سلتاویگو شکل گرفت. روی ارسال اسکار مینگوئزا، استراند لارسن با ضربه محکم شانس گلزنی داشت که ضربه او پس از واکنش دروازه‌بان به تیرک افقی برخورد کرد و دفع شد.

سلتاویگو تلاش داشت تا نیمه اول را بازنده به رختکن نرود اما تلاش آن‌ها تا پایان 45 دقیقه نخست نتیجه‌ای نداشت.

بازی در نیمه دوم هیجان بالایی نداشت و دو تیم متعادل بازی را دنبال می‌کردند. در دقیقه 53 گوتیررز از پشت محوطه جریمه فرصت شوتزنی داشت که ضربه او با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

1984027

در دقیقه 62 هم لوکا دلا تورره از پشت محوطه جریمه فرصت داشت دروازه خیرونا را تهدید کند که ضربه‌اش در چارچوب جای نگرفت و راهی بیرون شد.

هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند که چندان خطرناک نبود و در نهایت نتوانست تغییری روی نتیجه بازی داشته باشد تا بازی با برتری 1-0 خیرونا به پایان برسد.

خیرونا با این برد 55 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید 54 امتیازی در صدر جای گرفت. سلتاویگو 17 امتیازی هم در رده شانزدهم قرار دارد.

دیدگاه‌ها