کد خبر : 1998053 | 08 بهمن 1402 ساعت 19:27 | 28.1K بازدید | 48 دیدگاه

در دومین بازی تدارکاتی کمپ اسپایر؛

برد چشم‌گیر سپاهان در قطر با ترکیب جوان‌شده

دیدار تدارکاتی تیم‌های السیلیه قطر و سپاهان ایران با نتیجه ۳ بر صفر به سود طلایی‌پوشان اصفهانی به پایان رسید.

برد چشم‌گیر سپاهان در قطر با ترکیب جوان‌شده

به گزارش "ورزش‌ سه"، دیدار تدارکاتی تیم‌های السیلیه قطر و سپاهان در چارچوب اردوی ۷روزه سپاهان در کشور قطر از ساعت ۱۶:۳۰ امروز یکشنبه ۸ بهمن در استادیوم السیلیه دوحه آغاز شد. 

سپاهان بعد از پیروزی دو بر صفر در نخستین دیدار تدارکاتی اردوی قطر مقابل قطر اسپورت، با ترکیب بازیکنان جوان خود مسابقه امروز را آغاز کرد و در تلاش بود که نکات تاکتیکی مد نظر سرمربی خود را دنبال کند.

سپاهانی‌ها در این مسابقه با ترکیب اولیه محمدصادق صالحی، هادی محمدی، امید نورافکن، علی احمدی، سیدمهدی حسینی، جواد اکبری، محمد اکبری، ابوالفضل تیغ‌نورد، اسماعیل قلی‌زاده، عباس حبیبی و علی کمالی به میدان رفتند.

سپاهان از ابتدای این مسابقه باانگیزه حملات منظمی بر دروازه السیلیه ترتیب دادند و در تلاش برای نشان دادن کیفیت خود بودند. در دقیقه ۱۴ مسابقه شوت محکم سیدمهدی حسینی با درخشش دروازه‌بان السیلیه ثمری برای سپاهان نداشت.

در دقیقه ۳۹ مسابقه پس از حملات دنباله‌دار سپاهان، اسماعیل قلی‌زاده روی پاس علی احمدی، با ضربه زیبای خود توانست گل نخست طلایی‌پوشان را به ثمر برساند و نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

1984058

از دقیقه ۵۰ مسابقه سپاهان با تغییراتی در ترکیب خود بازی کرد؛ در دقیقه ۵۱ مسابقه ضربه فرشاد احمدزاده با فاصله اندکی از بالای دروازه حریف به بیرون رفت. پس از آن گل دوم سپاهان با ارسال میلاد زکی‌پور در دقیقه ۵۳ با گل بخودی تیم حریف به ثمر رسید. در دقیقه ۵۵ مسابقه و در ادامه حملات دنباله‌دار سپاهان، شوت سرکش برایان دابو به تیر عمودی دروازه السیلیه برخورد کرد.

حملات دنباله‌دار سپاهان در ادامه نیز منجر به گل سپاهان شد و سومین گل سپاهان توسط کاوه رضایی در دقیقه ۷۵ به ثمر رسید؛ این بازی در نهایت با نتیجه  ۳ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. 

1984056

طلایی‌پوشان که در کمپ اسپایر دوحه مستقر هستند، تمرینات خود را در این کمپ دنبال کرده و سه دیدار تدارکاتی برنامه‌ریزی کرده‌اند. نخستین دیدار تدارکاتی سپاهان نیز مقابل قطر اسپورت قطر با نتیجه ۲ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. سپاهان همچنان یک بازی تدارکاتی دیگر در پیش خواهد داشت و پس از سه روز تمرین مقابل الاهلی قطر بازی می‌کند و سپس به ایران بازخواهد گشت.

دیدگاه‌ها