کد خبر : 1998055 | 08 بهمن 1402 ساعت 19:47 | 8.7K بازدید | 5 دیدگاه

آژاکس به دنبال جلوگیری از شگفتی؛

آیندهوون آماده برای جشن قهرمانی در لیگ هلند!

در صورتی که اتفاق خاصی در فوتبال هلند پیش نیاید، قهرمان هلند در ۱۰ هفته آینده مشخص خواهد شد.

آیندهوون آماده برای جشن قهرمانی در لیگ هلند!

به گزارش ورزش سه، لیگ فوتبال هلند نیم فصل دوم خود را آغاز کرده و در هفته نوزدهم روز گذشته، آیندهوون موفق شد با نتیجه دو بر صفر از سد آلمرسیتی گذر کند تا حال با کسب ۵۵ امتیاز و با ثبت ۱۸ برد و یک تساوی صدرنشین بلامنازع لیگ هلند باشد.

تیم دوم جدول که فاینورد باشد امروز مقابل حریف خود توئنته تیم رده سومی فوتبال هلند متوقف شد تا اختلاف این دو تیم به ۱۱ امتیاز برسد.

در شرایط کنونی اگر آیندهوون تمامی ۱۵ بازی باقی‌مانده تا پایان فصل را با سه امتیاز به پایان برساند، اولین قهرمان ۱۰۰ امتیازی فوتبال هلند خواهد شد و در شرایطی که تنها آژکس در فصل ۲۰۱۷/۱۸، موفق شده بود تا هفته نوزدهم ۵۲ امتیاز کسب کند حالا پشت سر این تیم ماند و صدر نشین فعلی فوتبال هلند تمامی آمارهای این لیگ را دگرگون کرده است.

آیندهوون و فاینورد رده دومی در صورتی که تمامی بازی‌های خود را تا پایان فصل برنده شوند، آیندهوون در هفته ‌سی‌ام (۱۰ بازی بعد) و ۴ هفته زودتر از پایان لیگ هلند، جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد و این در شرایطی است که این تیم قرار است هفته آینده به مصاف آژاکس برود.

هواداران فوتبال هلند علی الخصوص آژاکسی‌ها، نسبت به قهرمانی بدون شکست شاگردان پیتر بوش هیچ احساس خوبی ندارند و اکنون تمام ذهنیت خود را معطوف به دیدار هفته بیستم مقابل پی‌اس‌وی آیندهوون کرده‌اند.

دیدگاه‌ها