کد خبر : 1998069 | 09 بهمن 1402 ساعت 04:47 | 11.4K بازدید | 9 دیدگاه

کاپیتان، رهبر و امید اول ربیعی در اوج آمادگی

ذوب آهن با کامیابی نیا مدعی می‌شود!

هافبک سابق پرسپولیس این روزها در تمرینات تیم ذوب آهن شرایط بسیار خوبی دارد.

ذوب آهن با کامیابی نیا مدعی می‌شود!

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که با توجه به تعطیلات نیم فصل فوتبال ایران و همچنین وقفه ایجاد شده به دلیل بازی‌های تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، تیم‌های باشگاهی فوتبال ایران مشغول تمرینات و روند آماده سازی خودشان هستند، تیم ذوب آهن اصفهان سعی داشته چه در روند آماده سازی و چه در روند جذب بازیکنان جدید پیشتاز باشد.

در این بین ذوبی‌ها، بازیکنان مهمی جذب کردند اما محمد ربیعی در میانه زمین تا حدودی خیالش راحت است؛ حضور کمال کامیابی نیا بازیکن محبوب پرسپولیسی‌ها در طی سالیان اخیر موجب شده تا ربیعی با توجه به کیفیت و توانایی بالای این هافبک میانی، مرکز تیمش را در اختیار کمال قرار دهد.

1984105

تجربه بالای او خیلی زود باعث شد تا در همان هفته‌های نخست بازوبند کاپیتانی ذوب آهن به بازوی کمال بسته شود. در ۱۰ بازی از آغاز فصل داخل ترکیب ذوب آهن حضور داشت و در سن ۳۵ سالگی علی رغم مصدومیت‌های فراوانی که از ناحیه کتف متحمل شده بود، همچنان یکی از بازیکنان مهم لیگ بیست و سوم به شمار می‌رود.

ذوب آهن که در این فصل سودای شگفتی سازی دارد و قصد دارد پا به پای مدعیان بالای جدول رقابت کند، قطعاً با حضور کمال کامیابی نیا می‌تواند عنصر تجربه را به بازیکنان جوان تیم تزریق کند تا همگی در کنار شماره یازده ذوبی‌ها به روزهای سبز نماینده سبزپوش اصفهان امیدوار باشند.

دیدگاه‌ها