کد خبر : 1998087 | 08 بهمن 1402 ساعت 21:58 | 37.4K بازدید | 5 دیدگاه

درگیری روی سکوها: ستاره تیم به نجات فرزندانش رفت

کایل بارتلی، ستاره وست‌ بروم، در بازی برابر ولورهمپتون، پس از درگیری بین هواداران دو تیم، برای نجات فرزندانش به جایگاه تماشاگران رفت.

درگیری روی سکوها: ستاره تیم به نجات فرزندانش رفت

به گزارش "ورزش سه"، امروز در یکی از دیدارهای جام حذفی انگلیس، وست‌ بروم و ولورهمپتون در دربی بلک کانتری به مصاف همدیگر رفتند.

با توجه به حساسیت بالای بازی و جنجال‌های پیشین بین تماشاگران دو تیم، هواداران حاضر در ورزشگاه از ابتدای بازی با همدیگر درگیری‌هایی داشتند. حتی در ابتدای بازی بازیکنان دو تیم هم با هواداران‌شان صحبت کردند که از خشونت بپرهیزند اما درنهایت اتفاقی که نباید رخ می‌داد، افتاد.

1984144

در دقیقه ۷۸ درگیری بین هواداران آنقدر بالا گرفت که داور مجبور به توقف بازی شد تا ماموران امنیتی وضعیت را برای برگزاری بازی مساعد کنند. در این مدت بازیکنان نیز به تونل رفتند تا پس از برطرف شدن مشکلات به زمین برگردند.

1984145

در بین بازیکنان کایل بارتلی نگران فرزندانش در بین هواداران بود. دو فرزند او در نزدیکی محل درگیری قرار داشتند و هر لحظه ممکن بود آنها هم آسیب ببینند. او مجبور شد برای نجات‌شان به جایگاه‌ تماشاگران برود و آنها را به داخل زمین بیاورد.
پس از چند دقیقه او در حالیکه یکی از فرزندانش در آغوش گرفته بود و دست فرزند بزرگتر را گرفته بود در زمین دیده شد.

درنهایت بازی نیز پس از ۳۵ دقیقه از سر گرفته شد و ولورهمپتون که دو گل به ثمر رسانده بود موفق به پیروزی ۲-۰ و صعود به دور بعد شد.

دیدگاه‌ها