کد خبر : 1998091 | 08 بهمن 1402 ساعت 22:09 | 4.1K بازدید | 2 دیدگاه

2 پنالتی و یک ضربه سر؛

دورتموند 3-1 بوخوم: شب درخشان فولکروگ

دورتموند در بازی هفته نوزدهم بوندس‌لیگا با هت‌تریک نیکلاس فولکروگ با نتیجه 3-1 از سد بوخوم گذشت.

دورتموند 3-1 بوخوم: شب درخشان فولکروگ

به گزارش "ورزش سه"، در بازی‌های هفته نوزدهم بوندس‌لیگا دورتموند امشب میزبان بوخوم بود و با هت‌تریک نیکلاس فولکروگ موفق شد با نتیجه 3-1 حریفش را از پیش رو بردارد.

ویدئو: 323124

این بازی پس از سپری کردن دقایق ابتدایی، با یک شوک برای بوخوم آغاز شد که به سود دورتموند بود و میزبان خیلی زود به گل برتری رسید.

1984158

پس از پاس به عقب اشتباه توسط مدافعان، مانوئل ریمان مجبور شد برای نجات دروازه‌اش روی دونیل مالن خطا انجام بدهد که پنالتی به سود دورتموند اعلام شد. پس از کارت زرد برای دروازه‌بان بوخوم، نیکلاس فولکروگ این ضربه را به راحتی وارد دروازه کرد و تیمش را پیش انداخت.

دورتموند پس از این گل روی جریان بازی مسلط شد و دقیقه 16 هم شانس گلزنی داشت که ضربه ایان ماتسن روی پاس یوسوف موکوکو به سختی توسط دروازه‌بان بوخوم دفع شد.

بوخوم تلاش داشت که بازی بهتری را ارائه کند که تا حدودی هم موفق بود اما موقعیت خطرناک آنچنانی روی دروازه دورتموند ایجاد نمی‌کرد. دقیقه 36 بوخوم نزدیک بود که گل دوم را دریافت کند اما واکنش دیدنی مانوئل ریمان موجب شد ضربه ایستگاهی تماشایی مارسل سابیتزر وارد دروازه نشود.

1984161

بوخوم برای جبران گلی که در ابتدای بازی دریافت کرده بود در لحظات پایانی نیمه اول فشار بیشتری روی خط دفاعی دورتموند آورد که موجب اشتباه نیکو اشلوتربک شد. روی ارسال از کناره‌ها، پیش از اینکه الکساندر مایر از چارچوب دروازه خارج شده و توپ را در اختیار بگیرد، دفاع دورتموند به اشتباه با گل به خودی حساب کار را 1-1 کرد.

بازی در نیمه نخست با تساوی به پایان رسید. در نیمه دوم بازی متعادل دنبال شد و دورتموند نسبت به حریف بهتر کار می‌کرد تا اینکه در دقیقه 72 موفق شد گل برتری را به ثمر برساند.

روی یک کار تیمی در محوطه جریمه بوخوم سابیتزر ارسال کوتاهی انجام داد که فولکروگ از راه رسید تا با ضربه سر توپ را به گوشه دروازه بچسباند و دومین گل خود را در این بازی ثبت کند.

1984159

دورتموند نزدیک بود که دقیقه 87 گل تساوی را دریافت کند اما واکنش به موقع مایر مانع از ورود ضربه سنگین موریتز کوارتنگ به دروازه شد. در مقابل این دورتموند بود به یک گل دیگر رسید.

پس از اینکه حملات دورتموند تا پایان بازی ادامه داشت، در دقیقه 90 یک ضربه پنالتی دیگر به سود دورتموند اعلام شد. فولکروگ مانند اولین پنالتی این بازی با خونسردی این توپ را هم برخلاف شیرجه دروازه‌بان به گل تبدیل کرد تا هت‌تریک کند.

1984160

دورتموند با این پیروزی 36 امتیازی شد و به رتبه چهارم جدول رده بندی صعود کرد. بوخوم هم با 20 امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها