کد خبر : 1998118 | 08 بهمن 1402 ساعت 23:46 | 12.8K بازدید | 2 دیدگاه

حضور جالب منصوری در سمینار دانش‌افزایی داوران

کمک داور مطرح بعد از 45 سالگی هم ماند! (عکس)

حضور محمدرضا منصوری کمک داور باتجربه فوتبال در سمینار دانش‌افزایی داوران نشان از ادامه فعالیت او در مسابقات لیگ دارد.

کمک داور مطرح بعد از 45 سالگی هم ماند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حذف داوران بالای 45 سال و خداحافظی آنها از فوتبال ایران حواشی زیادی ایجاد کرده است؛ در ابتدای فصل به واسطه این قانون برخی داوران و کمک‌داوران نتوانستند به کار خود ادامه بدهند.

یکی از کمک داوران مطرح فوتبال ایران که پیش از این گفته می‌شد از نیم فصل دوم به واسطه همین قانون نمی‌تواند به قضاوت ادامه بدهد، محمدرضا منصوری است.

او چندی قبل با انتقاد از قانون حذف 45 ساله‌ها از داوری گفته بود: «من از ژانویه 45 ساله هستم و دیگر نمی‌توانم قضاوت کنم اما امیدوارم من آخرین نفری باشم که به خاطر قانون کنار می‌روم. باید اجازه بدهیم داوران باتجربه کمک کنند. جوانگرایی خوب است اما تجربه هم مهم است و جوانگرایی باید قدم به قدم صورت بگیرد.»

با گذشت چند ماه از این مصاحبه و در حالی که انتظار می‌رفت منصوری در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر حق قضاوت نداشته باشد، اما این کمک داور برجسته و باتجربه روز یکشنبه در سمینار دانش افزایی داوران حضور یافت.

1984225

حضور منصوری در این سمینار احتمالا به منزله ادامه فعالیت او در عرصه داوری است. کمیته داوران هم هیچ توضیح دیگری درباره منصوری ارائه نکرده، اما احتمالا فعلا شاهد ادامه قضاوت او در مسابقات لیگ خواهیم بود.

دیدگاه‌ها