کد خبر : 1998127 | 09 بهمن 1402 ساعت 00:11 | 45.1K بازدید | 12 دیدگاه

داگلاس کاستا در مسیر خداحافظی در خانه؛

موشک برزیلی بایرن به خانه بازگشت

داگلاس کاستا با بازگشت به کشورش برزیل تصمیم دارد سال‌های پایانی فوتبال خودش را تجربه کند.

موشک برزیلی بایرن به خانه بازگشت

به گزارش ورزش سه، داگلاس کاستا ستاره برزیلی فوتبال جهان که سابقه بازی در تیم‌های بایرن مونیخ و یوونتوس را در کارنامه خود دارند به نظر می‌رسد علی رغم دو ماه بدون تیم بودن، هیچ تمایلی برای بازگشت فوتبال اروپا ندارد.

او تا دو ماه قبل در لیگ آمریکا بازی می‌کرد و پس از پایان قراردادش، مدتی بدون تیم بود تا اینکه امروز اعلام کرد قصد دارد راهی فلومیننزه برزیل شود.
این باشگاه که به تازگی قهرمان کوپا لیبرتادورس شده، قراردادی یک ساله با کاستای ۳۳ ساله امضا کرده و به نظر می‌رسد داگلاس کاستا خودش هیچ شانسی برای اروپایی شدنش در دوران باقی مانده از فوتبالش متصور نخواهد بود.

کاستا در سال ۲۰۱۰ بود که از گرمیوی برزیل راهی شاختار اوکراین شد و حالا با یک مصاحبه درباره بازگشتش به برزیل گفت: این بازگشت همان چیزی است که در دوران حرفه‌ای‌ام به دنبال آن بودم. پس از یک دوره غیبت، دوست داشتم به برزیل برگردم.

وی ادامه داد: فلومیننزه تیم بسیار رقابتی است و در سال‌های اخیر همیشه در مسابقات به عنوان یک مدعی جلو رفته است.

1984244

او در دورانی که در فوتبال اروپا مشغول بازی بود، همراه با بایرن مونیخ سه دوره قهرمان بوندسلیگا آلمان شد، یک دوره در جام حذفی به قهرمانی رسید و یک جام باشگاه‌های جهان را تصاحب کرد. همچنین در یوونتوس ۳ فصل متوالی قهرمان ایتالیا شد و در فصل ۲۰۱۸ علاوه بر سری‌ آ ایتالیا، در کوپا ایتالیا و سوپر کاپ ایتالیا نیز قهرمان شد.

لازم به ذکر است او در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸ لباس زرد تیم ملی برزیل را به تن می‌کرد و در طی دوران بازیگریش ۳۱ بازی ملی انجام داد و تنها سه گل ملی به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها