کد خبر : 1998148 | 09 بهمن 1402 ساعت 00:53 | 38K بازدید | 5 دیدگاه

از مزرعه تا فوتبال: یک گاودار وحشت جدید یونایتد شد!

ویل ایوانز که در بازی امروز نیوپورت-منچستر یونایتد، گل دوم میزبان را به ثمر رساند سرگذشت جالبی دارد.

از مزرعه تا فوتبال: یک گاودار وحشت جدید یونایتد شد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در دیداری که در دور چهارم جام حذفی در ورزشگاه رودنی پاراد برگزار شد، مقابل میزبان خود نیوپورت کانتی با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید.

ابتدا یونایتد با دو گل برونو فرناندز و کوبی ماینو پیش افتاد و سپس نیوپورت با دو گل متوالی توسط براین موریس و ویل ایوانز در دقایق ۳۶ و ۴۷ بازی را به تساوی رساند.

با وجود گل تساوی ویل ایوانز که باعث وحشت هواداران منچستر یونایتد شد، شیاطین سرخ با زدن دو گل دیگر از آنتونی و راسموس هویلوند در پایان توانستند پیروز شوند و به مرحله بعد صعود کنند.

ویل ایوانز کیست؟

ویل ایوانز پس از ترساندن تیم انگلیسی و هوادارانش با زدن گل تساوی تیمش را به صعود نزدیک کرد اما این شگفتی در نهایت محقق نشد.
نکته جالب ماجرا اینجاست که معلوم می‌شود که ایوانز کشاورز بوده و تا همین اواخر گاو می‌دوشید و به صورت آماتور و نه به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کرد.

ویلیام آلبرت ایوانز (متولد ۱ ژوئیه ۱۹۹۷)، ۲۶ ساله، یک فوتبالیست ولزی است که برای نیوپورت کانتی در دسته سوم انگلیس در پست وینگر و مهاجم بازی می‌کند.

ایوانز در دهکده ولز لانگدوین به دنیا آمد. او از یک خانواده کشاورز می‌آید، جایی که در مزرعه خانوادگی با پدر و برادرانش در حالی‌که برای تیم فوتبال دهکده لانگدوین در دسته پنجم فوتبال آماتور ولز بازی می‌کرد، مشغول به کار بود.

1984270

ایوانز سپس به دانشگاه متروپولیتن کاردیف رفت و برای تیم فوتبال آنجا بازی کرد. او پس از اخذ مدرک در سال ۲۰۲۰ برای کار به‌عنوان معلم درخواست داد و سپس به بالا تاون ولز نقل مکان کرد.

فوتبال حرفه‌ای ویل ایوانز چگونه آغاز شد؟

ایوانز فوتبال حرفه‌ای خود را در می ۲۰۲۲ پس از امضای قرارداد با نیوپورت کانتی با مبلغی نامشخص آغاز کرد. ایوانز در دومین فصل حضورش با نیوپورت درخشید و در ۳۶ بازی ۱۹ گل به ثمر رساند.

ستاره نیوپورت بر اساس آمار اوپتا، به بازیکنی تبدیل شده که در این فصل در بین باشگاه‌های چهار دسته اول لیگ برتر انگلیس بیشترین گل را بدون ضربات پنالتی در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها