کد خبر : 1998152 | 09 بهمن 1402 ساعت 01:17 | 4.2K بازدید | 7 دیدگاه

پی‌اس‌جی 2-2 برست: تساوی، تاوان نیمه‌دوم فاجعه‌بار!

پاری سن ژرمن در هفته نوزدهم لیگ یک فرانسه با نتیجه 2-2 مقابل برست متوقف شد.

پی‌اس‌جی 2-2 برست: تساوی، تاوان نیمه‌دوم فاجعه‌بار!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در هفته نوزدهم در یک بازی خانگی در لیگ یک فرانسه با نتیجه 2-2 مقابل برست متوقف شد و به ششمین پیروزی پیاپی خود دست نیافت. پاریسی‌ها درحالی این نتیجه را رقم زدند که شب خوبی را در کل سپری نکرده و بارها دروازه‌شان تهدید شد، جان لوئیجی دوناروما یکی از ستاره‌های امشب پاریس بود و باعث شد این تیم با نتیجه‌ای سنگین‌تر شکست نخورد.

ویدئو: 323152

در نیمه اول، پی‌اس‌جی بازی را بهتر  آغاز کرد و در دقیقه 9 با نفوذ بردلی بارکولا و پاس کات بک خوبش به امباپه می‌توانست توسط این فوق ستاره به گل برسد که ضربه نسبتا خوب او را مارکو بیزوت دروازه‌بان برست دفع کرد.

10 دقیقه بعد روی غفلت مدافعان پاریس فضا برای مانیاتی در راست مهیا شد تا به محوطه پاریس نفوذ کند و ارسالی را برای لودوارون بفرستد. ضربه سر این بازیکن اما به شکلی خطرناک از کنار دروازه دوناروما به بیرون رفت.

1984275

در دقیقه 28 بازی دل کاستیو، ستاره برست، از زاویه‌ای بسته ضربه آزادی دیدنی را برای برست به ثمر رساند که با سیو باور نکردنی دوناروما همراه شد.

برخلاف جریان بازی 10 دقیقه بعد پاریس به گل رسید. نفوذ ویتینیا و پاس کات بک او به بارکولا رسید و او هم به زیبایی و با تکنیک خوب آن را درون محوطه جریمه به مارکو آسنسیو رساند و این ستاره هم به سادگی و با ضربه پای چپ دروازه برست را باز کرد.

چند دقیقه بعد پاریس قبل از استراحت بین دو نیمه گل دوم را هم زد. دقیقا عین صحنه گل اول بارکولا برای آسنسیو موقعیت سازی کرد که ضربه او را بیزوت دفع کرد اما ریباند آن مقابل رندل کولوموانی افتاد و روی شوت دوم او کاری از دست دروازه‌بان برست برنیامد.

1984276

با آغاز نیمه دوم برست فشا بی امان و مالکیت توپ خوبی داشت و با آن به پاریس فشار بی سابقه‌ای آورد. در دقایق 51 و 52 دوبار پاریسی‌ها با ضد حمله غافلگیر شدند و هر دو بار مهاجمان برست، سکبار لیس ملو و  استیو مونی با دوناروما تک به تک شدند و هر دو ضربه را ستاره ایتالیایی مهار کرد.

سه دقیقه بعد برست به گلی که استحقاقش را داشت رسید. مهدی کامارا روی یک حرکت انفرادی و تکنیکی توانست به محوطه نفوذ کند و گل اول تیمش را بزند.

1984277

10 دقیقه بعد پاریس شانس داشت که کار را یکسره کند اما ضربه از داخل محوطه جریمه بعد از برخورد با سه مدافع به طور عجیب و خطرناکی به کرنر رفت.

در دقیقه 80، پاریس گل دوم را هم خورد. این بار پاریس اسیر یک کار تیمی و زمینی از بازیکنان برست شد که با پاس کاری زیاد تیمی بازی را باز کردند و در نهایت موقعیت نفوذ برای مارتین ساتریانو مهیا شد و این ستاره هم توپی را برای ماتیاس پریرا لاژ ارسال کرد و این ستاره 27 ساله فرانسوی در زدن ضربه آخر اشتباه نکرد تا بازی 2-2 شود.

1984278

پاریس وقت چندانی برای حمله نداشت و به نظر می‌رسید از شوک تغییر نتیجه قادر به موقعیت سازی نیست. کیلیان امباپه هم انگار روزش نبود و کار خاصی نه در ابتدای بازی و نه در انتهای آن زمانی که کار تیمش گره خورده بود انجام نداد. بردلی بارکولا هم در دقیقه 90+4 به دلیل خطایی بد کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

با وجود این تساوی پاریس با شش امتیاز اختلاف نسبت به نیس در صدر جدول لیگ یک قرار دارد.

دیدگاه‌ها