کد خبر : 1998154 | 09 بهمن 1402 ساعت 01:45 | 15.5K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره پاریسی‌ها در دو دقیقه کابوسشان شد! (عکس)

بردلی باکولا، ستاره پاری سن ژرمن، در حالی که تیمش در جست و جوی گل برتری در دقایق پایانی بود، با دریافت دو کارت زرد پیاپی اخراج شد.

ستاره پاریسی‌ها در دو دقیقه کابوسشان شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در هفته نوزدهم در یک بازی خانگی در لیگ یک فرانسه با نتیجه 2-2 مقابل برست متوقف شد و به ششمین پیروزی پیاپی خود دست نیافت. پاریس درحالی این نتیجه را رقم زد که شب خوبی را در کل سپری نکرد و بارها دروازه‌اش تهدید شد. یکی از بازیکنان خوب پاریسی‌ها در این دیدار بردلی بارکولا بود که توانست روی هر دو گل تیمش در نیمه اول تاثیر مستقیم بگذارد و بارها برای تیمش موقعیت سازی کند.

1984285

بعد از اینکه پی‌اس‌جی گل مساوی را دریافت کرد، ستاره‌های این تیم با دستپاچگی دست به حملات بی هدف زدند و هافبک‌های این تیم کامل جلو کشیدند. روی یکی از این حملات، برست موفق شد یک ضد حمله را در دقیقه 90+4 ترتیب بدهد و برای زدن گل برتری اقدام کند. که بارکولا در حالی که می‌توانست بهتر دفع توپ کند، با تکلی خشن هر دوپای بلال براهیمی را هدف گرفت و او را نقش زمین کرد و داور کارت زرد دوم را به این ستاره پاریس نشان داد تا در ثانیه‌های پایانی بازی پاریسی‌ها 10 نفره شوند. او دو دقیقه قبل هم با یک تکل دیگر کارت زرد اولش را گرفته بود و یک ضربه آزاد غیرمستقیم را در موقعیتی خطرناک به حریف هدیه داده بود. اخراج با تکل خشن بارکولا حتما بیش از یک جلسه محرومیت را برای او در پی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها