کد خبر : 1998167 | 09 بهمن 1402 ساعت 09:31 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ جهانی کاراته وان|

3 مدال طلا، نقره و برنز به کاراته کاهای ایران رسید

3 مدال طلا، نقره و برنز حاصل تلاش نمایندگان کاراته ایران در رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان پاریس ۲۰۲۴ بود.

3 مدال طلا، نقره و برنز به کاراته کاهای ایران رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، اولین مرحله از رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۲۴ به میزبانی پاریس فرانسه از ۶ بهمن آغاز و امروز با برگزاری رقابت‌های رده‌بندی و فینال به پایان رسید. در این دوره از مسابقات کاراته کاهای کشورمان که در قالب تیم "کاراته پلاس" در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند، موفق به کسب ۳ مدال طلا، نقره و برنز شدند. 

آتوسا گلشاد نژاد در وزن ۶۱- کیلوگرم بانوان در رقابت فینال مقابل آنیتا سروجینا از اوکراین در حالی‌که یک بر یک مساوی بودند با رای داوران پیروز شد و عنوان قهرمانی لیگ برتر کاراته وان پاریس ۲۰۲۴ را به‌دست آورد. 

مبینا حیدری در فینال وزن ۶۸- کیلوگرم مسابقات لیگ برتر کاراته وان پاریس ۲۰۲۴، مقابل تالیا سومبه از فرانسه با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد و صاحب مدال نقره این دوره از رقابت‌ها شد. 

علی مسکینی دیگر کاراته کا کشورمان نیز با پیروزی ۱۰ بر ۲ مقابل عبداله شعبان از کویت در دیدار رده‌بندی وزن ۶۰- کیلوگرم مسابقات لیگ برتر کاراته وان پاریس ۲۰۲۴، صاحب مدال برنز این دوره از مسابقات شد. 

امیر مهدی‌زاده، مهدی عاشوری، لیلا برجعلی و مهسا افسانه دیگر کاراته کاهای کشورمان بودند که در دیدار رده‌بندی دستشان از رسیدن به مدال برنز کوتاه ماند.

دیدگاه‌ها