کد خبر : 1998171 | 09 بهمن 1402 ساعت 09:36 | 8.7K بازدید | 14 دیدگاه

اینزاگی: بازیکنان من حتی یک ایراد هم ندارند!

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، می‌گوید عملکرد خوب این تیم باعث شده است که او نتواند هیچ ایرادی از بازیکنانش بگیرد.

اینزاگی: بازیکنان من حتی یک ایراد هم ندارند!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در چارچوب رقابت‎‌های هفته بیست و دوم سری آ ایتالیا روبروی فیورنتینا به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

با توجه به این که یوونتوس در بازی این هفته نتوانست پیروز میدان باشد و به تساوی برابر امپولی رضایت داد، کسب پیروزی و سه امتیاز این دیدار اهمیت بسیار زیادی برای نراتزوری داشتند که به خوبی توانستند از پس از ماموریت بربیایند. 

اینزاگی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «مشخصا پس از این که پیش افتادیم، فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم و می‌توانستیم بهتر عمل کنیم اما دروازه‌بان حریف هم مهارهای خوبی داشت و به ما اجازه انجام این کار را نداد. در نیمه دوم هم بارها و بارها روی ضد حملات خطرناک بودیم که نشان از کیفیت تیم ما دارد. 

1970420

با این حال، نمی‌توانم هیچ ایراد و شکایتی از این بازیکنان داشته باشم چون ما در 17 بازی از 21 بازی ممکن به پیروزی رسیدیم، توانستیم 50 گل به ثمر برسانیم و تنها 10 گل دریافت کردیم، بنابراین من فقط می‌توانم آنها را تحسین کنم و برایشان دست بزنم. 

تمامی دیدارهای برای ما دشوار است، خصوصا این بازی در فلورانس که برابر تیمی بسیار قدرتمند و خوب مانند فیورنتینا برگزار کردیم. این مقطع از فصل در رقابت‌های سری آ از اهمیت ویژه‌ای برای ما برخوردار بود.»

دیدگاه‌ها