کد خبر : 1998172 | 09 بهمن 1402 ساعت 09:57 | 14.3K بازدید | 11 دیدگاه

انریکه: از وضعیت پی‌اس‌جی عصبانی هستم!

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، از تساوی تیمش برابر برست به شدت ناراحت و ناراضی است.

انریکه: از وضعیت پی‌اس‌جی عصبانی هستم!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ یک فرانسه مقابل برست به میدان رفت و در نهایت با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد. 

آنها در حالی به کسب تنها یک امتیاز از این بازی رضایت دادند که مارکو آسنسیو و راندال کولو موانی در نیمه اول موفق شده بودند تیم‌شان را پیش بیندازند اما برست در نیمه دوم توانست هر دو گلی که دریافت کرده بود را جبران کند و یک امتیاز ارزشمند را کسب کند. 

انریکه پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه چیز خیلی ساده اتفاق افتاد. ما کنترل بازی را از دست دادیم. چرا؟ چون فوتبال همین است. این اتفاق رخ داد چون ما برابر تیمی بسیار خوب به میدان رفتیم و آنها نمایش خیلی خوبی داشتند. این اتفاق پیش از این هم رخ داده است و باز هم تکرار خواهد شد. وقتی کنترل بازی از دست برود، چنین شرایطی پیش می‌آید. 

1984307

ما به‌عنوان مربی می‌دانیم که چنین اتفاقی رخ خواهد داد. بین دو نیمه درباره آن صحبت کردیم. برست در نیمه دوم کنترل توپ و میدان را در دست گرفت. آنها روی ضربات شروع مجدد خیلی قوی هستند و دوناروما باید روی این موضوع کار کند. اگر حریف بیشتر از ما توپ داشته باشد، آسیب خواهیم دید. من بین دو نیمه از بازیکنانم نخواستم بازی را آرام کنند، بلکه برست از ما بهتر بود. 

من عصبانی هستم چون این احساس طبیعی است. هیچ مربی‌ای دوست ندارد ببازد. وقتی می‌بازید و نمی‌توانید بازی را کنترل کنید، باعث تاسف و ناراحتی است. ما مساوی کردیم اما عصبانی هستیم و حالا مشخص است که بازی در جام حذفی برای ما خیلی دشوار خواهد بود. شاید حتی از فینال هم سخت‌تر باشد. 

مشخصا من از این وضعیت ناراحت هستم چون دوست ندارم که چنین اتفاقاتی بار دیگر تکرار شود. آنها یکی از بهترین تیم‌ها در لیگ فرانسه هستند و هیچ شک و تردیدی در این باره نیست.»

دیدگاه‌ها