کد خبر : 1998203 | 09 بهمن 1402 ساعت 12:35 | 42.7K بازدید | 15 دیدگاه

واکنش میچل به شایعه جدید

ژاوی یعنی بارسلونا، من چرا باید جانشینش شوم!

میچل، مربی خیرونا، هرگونه تمایلش برای هدایت بارسا را رد کرد و گفت بارسلونا بهترین گزینه‌ها را خواهد داشت.

ژاوی یعنی بارسلونا، من چرا باید جانشینش شوم!

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا ول کن رئال در صدر جدول نیست و دیروز با برتری 0-1 در زمین سلتا با یک بازی بیشتر از رئال دوباره به صدر لالیگا رفت.

میچل امسال با خیرونا شگفتی‌ساز شده و حالا تیم او یازده امتیاز بیشتر از بارسلونا دارد. بسیاری وضعیت خیرونای بدون ستاره را با بارسای پرستاره مقایسه می‌کنند و عملکرد ژاوی را زیر سوال می‌برند.

1984344

مربی کاتالان شنبه شب و پس از شکست سنگین از ویارئال، اعلام کرد که در پایان فصل از هدایت بارسا کناره‌گیری می‌کند. از میچل به‌عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی ژاوی نام برده شده است اما او هرگونه احتمال نشستن روی نیمکت بارسا را رد کرد: «من با خیرونا تا 2026 قرارداد دارم و همه چیزم وابسته به این باشگاه است. ژاوی کسی است که بهترین شناخت از بارسا را دارد و در واقع خود بارسلوناست. من چرا باید مربی بارسلونا شوم؟ مدیران این باشگاه قطعا بهترین تصمیم را خواهند گرفت.»

میچل همچنین در مورد رقابت قهرمانی با رئال گفت: «ما با رئال قابل قیاس نیستیم. رئال به راحتی بازی‌هایش را می‌برد ولی ما در هر مسابقه رنج می‌کشیم. هدف ما ماندن در جمع چهار تیم بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان است نه قهرمانی لالیگا.»

دیدگاه‌ها